Nieuw onderwerp beginnen

Eerste ervaring op Galaxy S8+ ...niet zo goed

Gister voor het eerst eens geprobeerd of deze veelbelovende app ook echt een vervanger kan worden voor mijn Zumo 550 Route ophalen en laden ging uitstekend. De eerste km ging ook zonder problemen al hou ik niet zo van 3 a 4 keer dezelfde aanwijzing over der volgende afslag. Msc instelbaar maken, of uitschakelbaar zou voor mij ook mogen. Ook hoorde ik regelmatig (en schijnbaar zonder enige aanleiding) een drietal aaandachtsklopjes... geen idee waar die voorwaren. In ieder geval niet van een andere app.had ze nog nooit gehoord. Na een paar km crashte de app. Het nadeel van de combinatie telefoon en handschoenen zorgt er dan voir dat je moet stoppen om te bedienen.... De verdere route crashte se app nog regelmatig en bij herladen wilde hij me steevast naar het begin van de route sturen, terwijl ik toch al aardig gevorderd was en óp de route reed. Meermalen op "overslaan" klikken helpt dan wel al heb je geen idee hieveel route punten je nog moet overslaan om de eerst volgende weer actief te hebben. Er is geen feedback over het volgende punt (bijv volgende punt nr in het "overslaan" icoontje tonen)en uitzoomen werkt niet (dat heb ik hier al eerder gelezen) Toen de app een zoveelste keer crashte en me weer terug naar het begin wilde sturen heb ik het opgegeven.... Conclusie: echt wel potentie, ziet er goed uit, en als het werkt dan doet ie het goed. Maar nu nog niet stabiel genoeg. Ik zou ook wel wat meer mogelijjheden qua opties willen zien.bijv 2d/3d kaart en kaart orientatie (noord of rijrichting) en mbt de voice aanwijzingen. Ik ga het zeker over een tijdje weer proberen!
1 opmerking

Beste Bas Schouten,

Bedankt voor het doorgeven van uw bevindingen. 

Het is al mogelijk om de gesproken route-instructies uit te zetten bij 'instellingen'(het tandwieltje in het hoofdmenu) > 'gesproken route-instructies' en dan het schuifje naar links doen.

Er is vandaag een update uitgerold waarin de app u niet meer naar het begin punt zou moeten sturen. 

Ook zijn de developers zich bewust dat de app op bepaalde momenten vastloopt en stopt, hier wordt achter de schermen hard aan gewerkt. 

Nogmaals veel dank voor het delen van uw bevindingen! 

Ik het forum bericht nu sluiten om ervoor te zorgen dat er geen reacties komen van gebruikers die geen betrekking hebben op het originele bericht.

Met vriendelijke groeten,

Anthony Fens

Customer Support MyRoute-app