Nieuw onderwerp beginnen

MyRoute-app Navigation

Hallo

Ik heb routes gemaakt en ben er mee gaan rijden met mijn MyRoute-app Navigation. Ik ga ervan uit geen fouten gemaakt te hebben. En als dat zo is dan moet ik helaas zeggen dat de kinderziektes nog zo groot zijn dat ik de uitbreiding naar gold niet ga doen. Want dan is dit MyRoute-app Navigation de Beta-fase niet waardig. Ik heb routes getrackt maar ook routes zelf gemaakt. Ik neem aan dat je de gemaakte route verder niet vast hoeft te leggen als je met MyRoute-app Navigation gaat rijden. M.a.w. er komt geen extensie achter de route te staan. Als ik hier de fout maak dan hoor ik dat graag.

Dit waren de fouten.

• Een weg gaat bij een kruising over van 2 baans naar 4 baans en daarna weer over op 2 baans. De route punten duidelijk op afstand van de kruising. En toch wordt ik gedirigeerd om 2 km verder terug te rijden. Daarna was mijn systeem dermate in de war dat ik naar huis reed.
  • Bij de route maken is hij niet bereid het veerpont over te gaan ? Ik zie verder nergens iets wat ik kan instellen. Op de MyRoute-app Navigation staat wel een dergelijke instelling. Lijkt mij overbodig want ik heb niet voor niets een route gemaakt. En tijdens het maken bepaal ik wel dan niet om over het pond te gaan.
  • Na een gemaakte route werd ik allerlei wegen in gestuurd waar een inrij verbod op staat. Met wat geluk komt hij weer op de gemaakte route terecht. Maar dat is niet zeker. 3x van ellende naar huis gereden. Gelukkig vond ik de weg terug via google maps.
  • Geluid via oordopjes loopt allang niet altijd synchroon met het betreffende beeld. Soms zegt ze linksaf en op beeld kan ik 2 kanten uit. ook dan weet ik al dat ik vast ga lopen met deze trip.

Al met al ben ik op dit moment teleurgesteld. Ik hoop dat ik een grote fout gemaakt heb, want dan kan dit hersteld worden. Anders is er nog veel werk aan de winkel.

Veel succes met de verbeteringen

Afz: Jos verstegen

1 opmerking

Beste Jos,  

Bedankt voor het delen van uw bevindingen. 

De developers zijn er constant mee bezig om de Navigatie app te verbeteren.

Het kan voorkomen dat een route niet helemaal vlekkeloos verloopt zoals bij uw probleem 1. 

De optie "overslaan" kan hier hulp bij bieden. 

Dan zegt u tegen de navigatie app dat hij het komende routepunt moet overslaan. En navigeert hij u naar het volgende punt. 

Het probleem dat de route niet correct over de veerpont navigeert heb ik doorgegeven aan de developers. Bedankt voor het melden! Ik vind het overigens niet nodig om de optie "veerpont vermijden"weg te halen. Vaak maken mensen routes en kan het voorkomen dat de route onbewust over een veerpont gaat zonder dat iemand dat wilt. Daarom is het schuifje er. 

Punt 3 vind ik persoonlijk een beetje vaag, u werd allerlei wegen ingestuurd waar een inrij verbod opstaat. Dat zou niet mogelijk moeten zijn aangezien de navigatie app dezelfde kaart gebruikt als HERE. Wanneer een weg eenrichtingsverkeer is zou hij u daar niet doorheen moeten sturen. Als u een concreet voorbeeld heeft dan hoor ik dat graag.

Ik heb doorgegeven dat de gesproken navigatie soms niet synchroon loopt met de route. 

Nogmaals dank voor het delen van uw bevindingen, 

Ik ga uw post nu sluiten om te voorkomen dat er mensen op gaan reageren met problemen of suggesties die geen betrekking hebben tot deze post. 

Verder wil ik  u erop wijzen dat we een MyRoute-app Navigation forum hebben aangemaakt en dat dit eigenlijk niet de plek is waar u berichten over de Navigatie app moet posten. 

Met vriendelijke groeten,

Anthony Fens

Customer Support MyRoute-app