Nieuw onderwerp beginnen
Beantwoord

MyRoute-app Navigation: Probleem

Na het selecteren van een bestemming / route wordt het scherm ‘Routeoverzicht’ getoond. De ronde button om het navigeren te starten werkt niet.

· Iphone: 5S

· IOS: 11.3

· MyRoute-app Navigation: V28

Met vriendelijke groet,

Bert Hovenkamp

IMG5432.png
(148 KB)

Beste antwoord

Beste allemaal,

Het is duidelijk dat dit niet de bedoeling mag zijn, het kritiek is dan ook terecht. Met betrekking tot iOS zijn we primair gefocust op het oplossen van dit probleem.

Helaas heb ik toch het slechte nieuws dat wij, ondanks de inspanning, er niet in zijn geslaagd om de beschreven problemen na te bootsen. Daarom een aantal suggesties:

1. Download de laatste versie van de app en probeer het opnieuw.

2. Indien u geïnstalleerde kaarten heeft: Ga naar "Offline kaarten" en controleer of rechtsboven "Updaten" staat. Zo ja, installeer de kaatupdates en probeer het opnieuw.

3. Verwijder de app volledig en voer een verse installatie uit, probeer het daarna opnieuw.

4. Wacht tot versie v1.0.7 online is (uiterlijk binnen enkele dagen, het wachten is op de review door Apple) en probeer het opnieuw. Zodra de routecalculatie in de nieuwe versie mislukt, zal er een knop "Verzend rapportage" staan waarmee wij allerlei details over het probleem ontvangen. Indien u ons vervolgens een mailtje kunt sturen naar navigation@myrouteapp.com met daarin het bericht dat de routecalculatie nog steeds niet werkt, dan kunnen wij u hopelijk precies aangeven waar het misgaat en hoe wij dit voor u kunnen oplossen.

1 persoon heeft deze vraag

Zelfde probleem. Alles werkt, behalve het allerbelangrijkste: NAVIGEREN!

iPhone7. Alles up-to-date. v27. iOS 11.3

Hallo, Gisteren is er een update aangeboden maar ik heb nog steeds problemen met het starten van het navigeren zoals voor acht dagen terug beschreven. Kunt u een reactie geven m.b.t. dit probleem? Over enkele weken moet ik een toerrit organiseren en het zou prettig zijn om de status van het probleem te melden. Zo weet ik waar ik op kan rekenen en wellicht een alternatief inrichten. Met vriendelijke groet, Bert Hovenkamp

Ik heb maar rechtstreeks gemaild, omdat ik niet het idee heb dat er iets wordt gedaan hiermee. Het allerbelangrijkste in de Navigation-app doet het niet: NAVIGEREN!

Dit is echt super slecht.

Sowieso dat het gebeurt (testen jullie wel?), maar ook de service is abominabel. Jullie programmeurs zouden nu 24x7 hiermee bezig moeten zijn. Of de boel terug draaien.

Ik draag jullie een warm hart toe, maar dit kan echt niet! Ik dacht dat het een goede vervanger zou zijn van mijn TomTom, maar dat geloof ik nu totaal niet meer. Erg teleurstellend.

Ik moet er niet aan denken dat ik nu in Oostenrijk zou zitten en die kut-applicatie houdt er een weekje mee op! Begrijp je dat?

Antwoord

Beste allemaal,

Het is duidelijk dat dit niet de bedoeling mag zijn, het kritiek is dan ook terecht. Met betrekking tot iOS zijn we primair gefocust op het oplossen van dit probleem.

Helaas heb ik toch het slechte nieuws dat wij, ondanks de inspanning, er niet in zijn geslaagd om de beschreven problemen na te bootsen. Daarom een aantal suggesties:

1. Download de laatste versie van de app en probeer het opnieuw.

2. Indien u geïnstalleerde kaarten heeft: Ga naar "Offline kaarten" en controleer of rechtsboven "Updaten" staat. Zo ja, installeer de kaatupdates en probeer het opnieuw.

3. Verwijder de app volledig en voer een verse installatie uit, probeer het daarna opnieuw.

4. Wacht tot versie v1.0.7 online is (uiterlijk binnen enkele dagen, het wachten is op de review door Apple) en probeer het opnieuw. Zodra de routecalculatie in de nieuwe versie mislukt, zal er een knop "Verzend rapportage" staan waarmee wij allerlei details over het probleem ontvangen. Indien u ons vervolgens een mailtje kunt sturen naar navigation@myrouteapp.com met daarin het bericht dat de routecalculatie nog steeds niet werkt, dan kunnen wij u hopelijk precies aangeven waar het misgaat en hoe wij dit voor u kunnen oplossen.

Hallo Daniel,

Dank voor je reactie en fijn te lezen dat het wel degelijk jullie grote aandacht heeft!

Uit- en inloggen verhielp het probleem niet.

Ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, en goed nieuws: hij doet het!

Hallo Daniel,

Zojuist de app verwijderd en opnieuw toegevoegd en het werkt bij mij ook weer. Top!

Kleine tip: Laat iets van je horen bij dit soort problemen. Ook al is het maar alleen om 'ons' het gevoel te geven dat de melding is aangekomen en dat het opgenomen gaat worden in de planning. Heb er alle begrip voor dat e.e.a. niet direct opgelost kan worden maar deze App is inmiddels zeer cruciaal aan het worden bij het voorbereiden c.q. rijden van routes. Bij langdurig geen bericht worden we een beetje zenuwachtig... 

Nogmaals, bedankt voor de oplossing.

Met vriendelijke groet,

Bert Hovenkamp

1 persoon vindt dit leuk