Nieuw onderwerp beginnen

Haarspeldbochten geven problemen

Ik ben afgelopen week in Karinthie geweest en vlak bij het hotel lagen een aantal haarspeldbochten.

Nu weet ik dat Haarspeldbochten en GPS geen fijne combinatie is.

Zowel bij TomTom als Garmin geeft dit van tijd tot tijd problemen. Deze problemen komen vooral als het gebied dicht bebost is. De problemen die voorkomen herstellen zichzelf wel (tenminste bij TomTom)

MyRoute heeft hier ook problemen mee. Echter slaat de hele app op hol. En kan er dus niet meer mee beginnen. Na 2 bochten had de app zich vergist in de echte locatie en waar de app dacht dat ik was (het typische probleem met haarspeldbochten). Een herberekening was het gevolg maar deze bleef in een loop zitten waardoor ik helemaal niets met de app kon. Gauw gestopt en verder gegaan met TomTom GO. Dit was noodzakelijk aangezien ik voorrijder was.

1 opmerking

Beste M. Schrijver,

Bedankt voor het delen van uw ervaringen.

Wellicht is het in de toekomst een optie om de route opnieuw op te starten. Dan is het wel noodzakelijk om de routepunten die u al gepasseerd heeft te verwijderen. 

Dit kunt u doen door de gewenste route aan te klikken en op het volgende scherm 'route punten' aan te klikken.

Met vriendelijke groet,

Koen Meijering

Customer Support