Nieuw onderwerp beginnen

Stem frequentie

Is er een mogelijkheid om de stembegeleiding qua frequentie aan te passen?

Ik wordt persoonlijk helemaal gek van die mevrouw die me minstens 4 keer verteld dat ik bij de volgende rotonde toch echt de (bijv) derde afslag moet nemen.

Dit gebeurt op 1000m, 500m, 300m en bij de rotonde zelf! Voor mij is de stembegeleiding goed als het twee maal gezegd wordt, bijvoorbeeld op 500m en vlak voor de rotonde. Dit is ongeveer zoals de TT  Rider 400 het doet na aanpassing.

Vooralsnog is dit voor mij de reden om de navigatie app niet als mijn voornaamste routebegeleider te gebruiken. Is er voor mij licht aan het einde van de tunnel, of moet ik hier nog lang op wachten? Is er hiervoor een tijdsbestek?

De nav app is verder prima, nog niet uitstekend door voornoemde stembegeleiding en het nog niet goed oppakken van de route na een stop (begin route bij punt zoveel lost dit op, maar dat is een workaround in mijn optiek)

2 personen hebben deze vraag

Beste Willem,

U maakt een goede en begrijpelijke suggestie, helaas kan ik u daar op dit moment geen tijdsbestek voor geven.

Met vriendelijke groet,

Koen Meijering

Customer Support

Dat is spijtig. Voor mij reden om MRA navigatie voorlopig links te laten liggen en TT mobile te gebruiken, kan net zoveel voor iets meer geld, maar minder irritatie en dat is me veel meer waard