Nieuw onderwerp beginnen

Boombox Harley Davidson - files inladen werkt niet

Zijn er mensen die ervaring hebben met het inladen van de routes in de Boombox, bij mij wilt dit niet lukken, de boombox blijft hangen na het aanklikken van een gekozen file (alles correct gedaan volgens de handleiding hier op de site aanwezig).

Ik had verschillende files variërend van 11 tot 48 waypoints en die zowel als itn opgeslaan voor mijn TomTom als een in een aangepaste gpx voor Harley, deze laatsten werkten dus niet ...

Als test heb ik dan gewoon eens een route gemaakt bestaande uit slechts 2 waypoints (start en einde) en opgeslaan als Harley gpx, deze ingeladen en dit werkte wel.

mijn Boombox is een premium model (dus geen CVO) en heeft de laatste software versie 1.22.01 met als navigatiesoftware versie 9.10.14.710617.

Daar ik aanneem dat het team van MyRouteApp dit wel getest zal hebben met een route bestaande uit toch meer waypoints dan 2 vraag ik mij af wat er bij lij verkeerd loopt. 

Beste Maxime,

Goed dat u zelf al tot een oplossing bent gekomen. 

Om de routes verder identiek te maken raad ik u aan meer routepunten aan de route toe te voegen.

Met vriendelijke groeten,

Koen Meijering

Customer Support

Update:

Als je de routes maakt met de Here kaart actief (bij mijn vorige pogingen stond de TomTom kaart actief), dan lukt het wel .... maw identiek dezelfde routes, de ene naar een Harley gpx opgeslaan met de TomTom kaart actief lukt niet, de andere met de Here kaart actief werkt wel. De Boombox werkt namelijk met Here kaarten !

Wel enkel via selectie van de Route- optie, de Track- optie werkt niet, daar krijg ik de foutmelding dat de "Database full" is en 1 item niet kan geladen worden.