Nieuw onderwerp beginnen

HERBEREKENEN NAVIGATION

Het navigeren met de nav app is goed maar niets is perfect.

Het herberekenen werkt bij mij slecht.

Het herberekenen duurt veel te lang. Je kan de route stoppen en terug opstarten maar dat helpt niet, blijft hetzelfde.

Het uitzoomen en zo terug naar de route rijden is moeilijk.  Het zoom niveau is te hoog.  Je zou het niveau zelf moeten kunnen instellen en dat zou de nav moeten vasthouden.  Nu springt de app altijd terug naar het zelfde niveau.

Als je terug naar de route kan rijden neemt de nav ze onmiddellijk terug op.

Het herberekenen lijkt soms op spagethi.

Heeft al een paar keer een routepunt overgeslagen bij het herberekenen.

Een kronkelroute maken doe ik op de TT kaart maar de nav werkt met de Here kaart en die kent niet zoveel kleine weggetjes.  Ook berekend deze anders zodat je soms meerdere routepunten in de zelfde sectie moet plaatsen.  Als je juist daar een omleiding hebt is het extra moeilijk.  Hoeveel punten overslaan.

De routepunten controleer ik op de Here kaart.

Als het herberekenen uit kan en zelf het zoom niveau kan bepalen zou volgens mij deze moeilijkheden kunnen oplossen.

MVG

Gommaar

Samsung S6

Android versie 7.0

Nav versie v1.1.13

Gold member

2 personen hebben deze vraag

Beste Gommaar,

Bedankt voor uw feedback.

Er zitten momenteel zeker nog een aantal kinderziektes in de Navigation app, we zijn hier op dit moment dan ook druk mee bezig om dit probleem op te lossen.

Ik raad u aan om de app te verwijderen en te herinstalleren en te updaten, hiermee moet zeker het herbereken probleem opgelost worden.

Met vriendelijke groet,

Koen Meijering

Customer Support

Beste

Heb de app verwijderd en terug herinstalleren en een paar testjes gedaan.

Werkt prima nu.

Was te simpel om het zelf te bedenken!

Bedankt

Mvg

Gommaar

Beste Gommaar,

Goed om te horen dat alles nu weer werkt!

Met vriendelijke groet,

Koen Meijering

Customer Support

Ondanks dat het bij Gommaar nu beter werkt. Ben ik het zeker wel eens met een aantal van zijn punten

De manier van zoomen is zeker niet prettig. Het is te veel gefocused op de volgende afslag. Het zou vooral gebaseerd moeten zijn op je snelheid. Hoe langzamer je rijdt. Hoe je meer er ingezoomd wordt.

Als je in woonwijk rijdt, rij je meestal langzaam. Dus wil je ook zo veel mogelijk details van de omgeving op kaart terug zien (zijwegen). Dat gaat met de huidige van zoomen gewoon niet.

Beste M. Schrijver,

Bedankt voor uw toelichting. Wij zullen de suggesties meenemen in toekomstige ontwikkelingen van MyRouteApp Navigation.

Met vriendelijke groet,

Koen Meijering

Customer Support

Het zoom niveau zelf van hoogte kunnen instellen en dat het dan blijft tot je het zelf veranderd zou een goede hulp zijn. Mvg Gommaar

Beste Gommaar,

Bedankt voor uw snelle reactie. Die zullen wij ook meenemen!

Met vriendelijke groet,

Koen Meijering

Customer Support