Nieuw onderwerp beginnen

Problemen na 1 jaar gebruik

Ik heb nu 1 jaar in gebruik. Zeker niet als primair systeem. Ik kom nog te veel dingen tegen waar ik me aan irriteer. Sommigen zitten er vanaf dag 1 al in.

NACHTSTAND

Van de week ben ik aan het begin van de avond nog even een stuk gaan rijden. Toen ik thuis kwam, was echt donker. Echter de navigatie springt tijdens gebruik niet over van dag naar nacht. Terwijl deze modus wel aanwezig is. 

Gevolg een bak licht in mijn gezicht.

INTERFACE

Ik gebruik de navigatie altijd in landscape modus en in deze modus klopt de layout van de de diverse menu nog steeds niet. De helft van de knoppen vallen buiten het scherm. Ook sommige functies vallen buiten het scherm zonder dat er een indicatie is dat er buiten het scherm ook nog opties staan.

Er is in het afgelopen jaar maar bar weinig aan veranderd. Slechte zaak.

Sowieso vind niet dat er een duidelijke huisstijl terug te vinden is.

Op de kaarten staan regelmatig pompstations en anders POI's aangeduid. Ook deze zijn nog steeds veel te klein. Je moet eerst stil gaan staan om te kijken wat het icoonje nu voorstelt.

1 opmerking

Beste M. Schrijver,

Bedankt voor het delen van uw ervaringen.

Wij zullen de verbeterpunten meenemen voor toekomstige ontwikkelingen. Wel wil ik u vragen om mij een screenshot van de interface te sturen wanneer deze niet goed werkt, dan gaan wij direct kijken of dit probleem opgelost kan worden. 

Ik maak van uw reactie een ticket omdat deze sneller en makkelijker te beantwoorden zijn.

Ik zie u reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Koen Meijering

Customer Support