Nieuw onderwerp beginnen

Tom tom 6200

Beste, Hebben jullie een idee welk navigatietoestel het best is voor mij. Persoonmijk maak ik veel routes aan in RIDE WITH GPS. Als ik deze route's dan in mijn tom tom 6200 zet dan navigeert de tom tom 6200 niet altijdt zoals ik zr gepland heb. Ik vind dat heel vervelend, ik ben namellijk buschauffeur en ik mag op plaatsen komen waar andere voertuigen niet mogen komen. Dus ik zoek een navigatietoestel dat wel de gemaakte route voor 100% exact volgt. Alvast brdankt. Groetjes, Johnny.

Met Buschauffeur neem ik aan een touringcar? Volgens mij is de 6200 dan niet het juiste toestel. Die toch vooral bedoeld voor de automobilist.

Volgens mij moet je deze hebben.

Daarnaast kan je dan beter in MyDrive van Tomtom je route maken. Hier zit een speciale vrachtwagen modus in. Vanwege de aard van MyRoute is deze modus hier niet aanwezig.

Beste Johnny,

Bedankt voor uw vraag.

Dat routes die u maakt in 'ride with GPS' niet volledig gelijk zijn op uw TomTom 6200 kan komen door het feit dat 'ride with GPS' geen gebruik maakt van de TomTom kaart (Al durf ik u niet te zeggen van welke kaart zij wel gebruikmaken). 

In MyRouteApp Web kunt u routes maken in de TomTom kaart, dit zal dus betekenen dat de routes die u in werkelijkheid rijdt gelijk zullen zijn aan de routes die u in MyRouteApp gemaakt heeft. Mocht dit toch onverhoopt niet het geval blijken dan kunt u altijd instellen dat de route een routepunt 'overslaat', hierdoor zal de route tussen twee verschillende routepunten niet navigeren en zal de route bij het eerstvolgende routepunt weer doorgaan. 

Wel is het belangerijk dat uw TomTom route navigatie ondersteund. Mocht dit niet het geval zijn dan kan MyRouteApp Navigation voor u een uitkomst zijn, hiermee kunt u routes navigeren op uw telefoon. MyRouteApp Navigation maakt gebruik van de Garmin/HERE kaart, dus als u hier routes voor maakt in MyRouteApp Web dient u hier rekening mee te houden.

Mocht u verder nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag van u.

Met vriendelijke groet,

Koen Meijering

Customer Support