Nieuw onderwerp beginnen

straat blokkeren

Ik heb veel problemen na het aanpassen van de markeringen punten na het importeren van een gpx bestand dat een nieuwe straat wordt gemarkeerd anders dan de punten aangeven. Maakt niet uit hoeveel punten wordt gebruikt de nieuwe straat richt zich naar een andere richting dan is aangegeven. Hoe kunnen wij een straat blokkeren?

Ter informatie, als ik deze bijlage als route gebruikt gat het fout. zie bij route punt 38 en 48. Er wordt altijd een extra straat aangemaakt.
gpx

Helaas krijg ik niet dezelfde routepunten te zien als jij. Routepunt 28 is de laatste bij mij

Heb je een screenshot waar in de route het mis gaat.

Bij gaat het in Blitterswijck vlak bij de rivier mis. Hier wil je blijkbaar graag de weg langs het water pakken maar geen van de 3 kaarten (Openstreet, Tomtom en Garmin/Here) staat dit toe. Na het bekijken van de streetview blijkt dit een echte onverharde te zien en wellicht ook niet toegangelijk voor doorgaand verkeerd.

Voor de rest ziet de route er bij mij gewoon goed uit. De plaatsing van de routepunten mag wel een heel stuk beter. Op geen van kaarten staan alle routepunten netjes op de weg. Ze wijken vaak heel veel af.

zie foto, waar het mis gaat.

Het probleem is de pont iets verder naar beneden bij Broekhuizen.

Here Maps heeft moeite met pontjes.

1 persoon vindt dit leuk

Route opdelen (voor en na de pont) lijkt hier de enige optie.

1 persoon vindt dit leuk
bedankt voor de informatie. Ik zou ook de route punten anders in te delen.