Nieuw onderwerp beginnen
Uitgesteld

Afstand en tijd

In Tyre zag je ook het totaal aantal kilometers inclusief de geschatte tijd. Zie ook afbeelding in bijlage.

Hier mis ik dit. Je kan scrollen naar de laatste waypoint maar handig is als die info ergens vast staat bovenaan de lijst met de waypoints.

JPG
(9.96 KB)

1 persoon vindt dit idee leuk.

Kijk links naar de routepunten, het aantal kilometers en geschatte reistijd staat onder het routepunt.

op de pc zie ik links routepunten met afstand , maar die zie ik niet op de smartphone

Dat klopt, de webapplicatie kun je wel openen op je smartphone, maar de interface is beperkter.

Bestaat de mogelijkheid om de standaard geplande tijd te manipuleren met  voor-ingestelde snelheden, op dit moment wordt de route tijd berekend met de standaard snelheid per weggedeelte - de ervaring leert dat de werkelijke route tijden onder de berekende tijden liggen,  in diverse andere routeplan systemen is het aanpassen van de snelheden een optie, welke ik zeer welkom zou heten en welke naast het plannen van de kilometers ook een reeel beeld geeft van de tijd welke men onderweg is.  Ter info - mijn gemiddelde snelheid is niet ver van de max toegelaten snelheid, dit zou de afwijkingen niet kunnen rechtvaardigen, overigens ben ik zeer content met de functionaliteiten van de MyRoute App

Beste Jos, 

Wat ik daar momenteel over kwijt kan is, nog niet, maar de developers weten dat dit een wens is van een aantal gebruikers.

Ik durf niet te zeggen wanneer ze dit kunnen implementeren maar u kunt dit waarschijnlijk in de toekomst verwachten!

Met vriendelijke groeten,

Anthony Fens

Customer Support MyRoute-app

1 persoon vindt dit leuk

Dat zou ik ook graag zien in de app.
Of een gefixeerde Camper button met een 20% tragere snelheid?

Ik heb een route gemaakt van 580 km en als tijd wordt 8:20 weergegeven. Als ik dezelfde rout in basecamp importeer krijg ik als tijd 6:35. Kan ik nagaan waar het verschil van komt of is het mogelijk om de snelheden te manipuleren?

1 persoon vindt dit leuk

Zou dit ook graag zien, basecamp is de tijd bij benadering vrijwel goed Tom Tom zit er vaak ver naast de totale tijd??

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.