Nieuw onderwerp beginnen
Gepland

Import/export en metadata voor favorieten

Favorieten zou ik graag kunnen exporteren en importeren. Bijvoorbeeld in gpx formaat. Ik heb al een lijst met favorieten die ik veel gebruik en wil ze eigenlijk niet allemaal opnieuw ingeven.

Verder zou het mooi zijn als je bij de favorieten nog andere gegevens invullen kan. Zoals bijvoorbeeld kommentaar, hoogte, Densel scala enz.

Groetjes,

Hans

2 personen vinden dit idee leuk.

Bedankt Hans, dat is inderdaad een mooie toevoeging. Je kunt ze wel al gewoon uploaden, alleen daarna moet je in de pop-up van de marker even op het sterretje klikken, dan wordt het routepunt bewaard als favoriet.

>>dan wordt het routepunt bewaard als favoriet.

Alleen het geselcteerde route punt, of de hele route...?

Ik ervaar het nu als alleen 1 punt, of ik doe iets fout.

Kun je dus niet een hele route als favoriet opslaan?

Dat zou wel erg handig zijn.

De favoriet wordt als enkel routepunt opgeslagen. Of beter andersom, het routepunt wordt opgeslagen als favoriet in de lijst van favorieten. 

Een interface voor het archiveren en zoeken van eigen routes zit in de planning. Dan kun je dus je eigen Map met favoriete routes aanmaken.

1 persoon vindt dit leuk
Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.