Nieuw onderwerp beginnen
Afgewezen

Kaartkeuze op kunnen slaan in bijv. Profiel

Ik vind Google maps niet zo prettig om routes in de te maken. De TomTom kaart of Here vind ik veel prettiger.

Nu moet ik iedere keer eerst een andere kaart kiezen. 

Het zou prettiger zijn in het Profiel de kaartvoorkeur komt te staan.

4 personen vinden dit idee leuk.

Wij zijn ervan overtuigd dat de meeste mensen liever met Google Maps werken, dat is op dit moment de meest up-to-date en universele kaart. Voor POI's kun je vervolgens naar Open Streetmap (Overlay) gaan en voor controle van de routecalculatie naar TomTom. De Here kaart is ook alleen een overlay, dus de routecalculatie wordt niet meegenomen. Maar natuurlijk kunnen we het mis hebben. Als er meer mensen zijn met deze wens gaan we kijken of we het kunnen implementeren.

ik kreeg al de indruk dat de Here kaart net als TomTom alleen overlay is.

Het probleem dat ik met de Google kaarten heb, is dat deze niet duidelijk zijn in de onverharde wegen. Ik heb in het verleden al een paar keer met Tyre een route gemaakt en kom hier te veel onverharde wegen in tegen.

Ik mag graag de routes over de kleinste wegen heen sturen die ik vinden kan, zolang deze maar verhard zijn. In Garmin kaarten kan ik goed zien of het onverhard is (ben een Basecamp gebruiker), Dit lukt me met de Google kaarten dus niet. 

Daarom ben ik ook zo gefixeerd op de TomTom of Here kaart.

Ik begrijp goed dat voor 1 persoon het niet te doen is om de boel aan te passen. Helaas

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.