Nieuw onderwerp beginnen
Beantwoord

GPX export niet goed

Ik heb nu 2 keer een route gemaakt waarvan ik een GPX export heb gemaakt (opslaan als). Beide GPX bestanden werden niet door de Rider 400 en Basecamp gelezen.

gpx

Beste antwoord

Goedenavond, 

Bij dezen de vraag om het nogmaals te proberen. Het zou nu opgelost moeten zijn.

Zo niet hoor ik dat graag!

Ik heb hier een support ticket van gemaakt.

Natuurlijk hebben wij de gpx bestanden getest en al heel wat ritjes gereden.

De developer zal er naar kijken.

Ik heb hetzelfde probleem. Heb een Tyre route van mijn zoon geladen (per email gestuurd en gemaakt in Tyre) die op mijn MAC ingeladen in my route app , maar deze wordt niet in Basecamp ingelezen. Andereoptieterug is Tyre-route en nieuwerouteterug is wat my routepap met GPX export er van maakt.

trf
gpx

Wanneer ik een route opsla als gpx vanuit Myrouteapp, dan kan ik hem niet openen in basecamp ( op de mac)

Zie hier mijn melding

Is dit probleem bekend en zo ja, hoe zou ik hier omheen kunnen.

Veel succes met de verdere ontwikkeling van het programma.

Het beloofd een goed product te worden.

Groet

Gerco

IK krijg in Basecamp ook een foutmelding. Ik gebruik Basecamp onder Windows en de melding is daar anders maar krijg wel een foutmelding

Als het goed is, is dit probleem verholpen, kunnen/willen jullie nog een keer testen?

Dag Michel ,

Ik heb procedure nog eens doorlopen en het bovenstaande bestand andereoptieterug ingeladen en als GPX opgeslagen via "bestand opslaan" . Kan hem daarna niet in basecamp 4.4.6 lezen. Heb jij deze procedure ook geprobeerd ?

NB inloggen direct vanuit mail-ondersteuning gaat niet. Moet via homepage

Antwoord

Goedenavond, 

Bij dezen de vraag om het nogmaals te proberen. Het zou nu opgelost moeten zijn.

Zo niet hoor ik dat graag!

Het heeft even geduurd. Ik heb het net kunnen testen en het werkt. Ik zie echter wel iets wat ik zelf niet prettig vind.

Een GPX Route en GPX Track worden in de Rider 400 als hetzelfde type bestand weergegeven. M.a.w behalve aan de naam kan ik in de Rider niet zien of het een track of route is. 

Daarom het verzoek om binnen de GPX de track, de toevoeging "track" te geven. Zodat ik deze in de Rider 400 kan herkennen

Aangezien een route veel minder punten bevat, is de kans op afwijkingen t.o.v Myroute groter dan bij een track. Daarom gebruik ik graag de track.

met voorgaande reactie helemaal eens

ik probeer een route in te laden in ride planner van harley nadat ik hem op myroute gemaakt heb maar wil niet laden , blijft eindeloos rond draaien

Geen ervaring met Ride Planner van Harley.

Een gemaakte route in MyRoute-app kan ik verder in alle bekende planners en navigatiesystemen inladen.

Hallo lezers

ik heb ook een probleem met de connector,hij weigert gewoon dienst haha

ik heb een route gemaakt met myroute van 227km op de tomtom kaart en deze opgeslagen als GPX bestand

ik sluit de rider 400 vervolgens aan op de pc ,klik op importeer routes van de rider zodat deze door de pc gezien wordt en start de connector ,selecteer de route die ik naar de rider wil brengen en klik op exporteren

vervolgens opent zich de pagina van de connector weer met bovenin de tekst exporteren naar device  en thats it verder geen meldingen of wat ook,terwijl diezelfde route probleemloos met tyre naar de rider geexporteerd kan worden 

wie heeft de oplossing voor mij? of wat doe ik fout

de desbetreffende route is bijgevoegd

gpx

Route maken

TomTom aansluiten via usb en klikken op importeer routes

Klikken op exporteren

Klikken op Open route

Klikken op Applicatie starten

Selecteer TomTom Rider 400/40 (GPX 1.1)

Klikken op Export to device

Wachten op de melding dat de export is geslaagd 

Vanavond is tevens een update uitgebracht die de stabiliteit van de Connector moet verbeteren. Start het exporteren en je wordt gevraagd om de Connector te updaten, voer de installatie en probeer het opnieuw.

Indien er problemen zijn hoor ik dit graag zodat we verder kunnen helpen.