Nieuw onderwerp beginnen
Opgelost

Routepunt invoegen in Routelab

Als ik bij een bestaande route een routepunt in wil voegen (bijvoorbeeld midden in de route) wordt het routepunt daaronder naar het laatste punt verplaatst. Elk volgende punt moet je dus handmatig weer verplaatsen. Dat kan handiger volgens mij.

Vriendelijke groet, Ruben

Ik heb hetzelfde probleem helaas !

Nu route aan het maken voor de motorvakantie maar dit is erg kostbaar in tijd en frusterend !

Daar wordt aangewerkt, maar er is een workaround.

Klik op de routelijn en hou vast, sleep naar waar je het routepunt wilt hebben en laat los, daar wordt het nieuwe routepunt geplaatst, even controleren en klaar.

Met de functie uitbreiden via de toolkit functie kun je zo en zo het aantal routepunten op deblauwe routelijn uitbreiden.

@Michel,

Ik zie dat dit een post is van 2 jaar geleden, maar ik heb nu een vergelijkbaar probleem.

Een nieuw route punt plaatsen krijg als nummer het laatste routepuntnummer +1

Met als resultaat dat de route vervolgens van de aankomst weer terug routeert midden in de route. Rijden is leuk, maar eens kom je op een punt dat je toch echt aan het bier wil zitten. :)

Schijnbaar bij meer dan 35-40 route punten.

Het is op gelost. Gebruikersfout. Ik moet precies op de route staan en als er een puntje komt hierop klikken. Anders denkt de app dat ik een punt wil toevoegen aan het einde van de route. Eigenlijk ook wel logisch en misschien wel handig.
Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.