Nieuw onderwerp beginnen
Gepland

Beheer favorieten

Ik heb een wens, voor het beheren van de favorieten. Graag zou ik de favorieten onder een eigen menu item willen hebben.

Wil ik nu mijn favorieten kunnen beheren, dan moet ik eerst een route (lege) aanmaken, en deze route vervolgens weer weggooien. Een directere weg voor het beheren van de favorieten fijn zijn.

4 personen vinden dit idee leuk.

Bedankt voor de tip, we gaan bespreken of dit simpel te maken is.

Dag,

Een vraag over mijn favorieten: als ik een favoriet aanmaak kan ik deze niet meer verwijderen.

Heb ik iets over het hoofd gezien of is dit niet mogelijk.

groet,

Peter

Terugkomend op vorige vraag: Ik vind de aangemaakte favoriete locaties ook niet terug op de web app.

Peter

Nog een wens met betrekking tot de favorieten, net zo als het in Tyre kon, zou ik het wel fijn vinden om mijn farorieten te kunnen exporteren naar mijn TomTom.

Verder viel me op als ik in de in MyRoute-App favorieten verwijder de niet worden verwijderd uit Myroute mobile app. Pas na uitlogen en opnieuw worden de favorieten op de mobile app bijgewerkt. 

Dag Albert,

Mij lukt het niet om een favoriet te verwijderen, hoe moet ik dat doen?

En kun jij de favorieten ook zien in de web-applicatie?

Groet,

Peter

Hallo Peter,

Ik zie mijn favorieten in de web applicatie.

Favorieten verwijderen kan uit de webapp, maak je tijdelijk een (lege) nieuwe route, selecteer je favoriet, daarna krijg je een scherm, waarin je de favoriet kan verwijderen. Sluit de route en verwijder deze lege route. Log vervolgen op je mobile app uit en opnieuw in daarna zijn je favorieten bijgewerkt (synchronisatie van favorieten, zonder uit en opnieuw in te logen werkt helaas nog niet) .

Voor de goede orde en om misverstanden te voorkomen. Ik ben geen support medewerker maar een reguliere MyRoute-app gebruiker.

Wellicht kun je voor sommige issues beter je een eigen ticket hier aanmaken, of onder andere Topics plaatsen. De Topic Ideeënbus is vooral bedoelt voor wensen, niet voor foutmeldingen.

Met vriendelijke groeten,

Albert

1 persoon vindt dit leuk

Oud topic al, maar ook hier de wens voor een makkelijke separate manier om favorieten te beheren, los van het plannen van een route.

2 personen vinden dit leuk
voor mij dezelfde wens.. favorieten direct kunnen beheren ipv eerst een route aan te maken

2 personen vinden dit leuk
Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.