Nieuw onderwerp beginnen
Opgelost

Route in het water

Michel,

Ik heb een route gemaakt, BIj het uploaden blijkt dat de routepunten goed zijn maar de route is in de norodzee gevallen. BIj het openen in de Tyre softwaren geen probleem

docx

MIchel Probleem geldt ook voor een andere Engelse route en een andere route plaatst de app in Belgie terwijl de routepunten in Tyre wel goed worden weergegeven,

Hallo Peter, zou je de routebestanden als bijlage willen toevoegen aan dit topic?

Dan kunnen we even kijken.

Lukt dat niet, dan kun je de routebestanden ook mailen naar info@myrouteapp.com

Bestand EH Cheshire en Derbyshire bijgevoegd.
Bestand Cornwall had ik inmiddels verwijderd uit mijn routes ook bijgevoegd. De app plaatste het bestand Cornwal in België.

itn
(584 Bytes)
itn
(89 Bytes)
itn
(824 Bytes)

Ok, ticket van gemaakt!

Goedendag, 

De problemen zouden verholpen moeten zijn. Indien dit niet het geval is hoor ik dat graag!

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.