Nieuw onderwerp beginnen

export naar BMW werkt niet, wel naar Garmin-nieuw

ik heb een BMW-Navigator V en bij het exporteren naar het apparaat werkt " BMW"  niet.

kan wel naar " Garmin nieuw"  exporteren, dus geen groot thema

png

2 personen hebben dit probleem

Hallo Jan, oké, moeten we even door testen. Daar hebben we eigenlijk een BMW nav nodig, weet jij misschien iemand die zijn BMW nav een paar daagjes kan missen?

ik zou die van mij wel ter beschikking willen stellen, maar ik woon in Bunde bij Maastricht, niet echt praktisch lijkt me ?

de komende weekenden ben ik on-route, ter voorbereiding van mijn motorreis van 12-20 juni.

door de week kan ik hem wel missen

Maak er ven een ticket van, dan kan de programmeur reageren Jan.

Ik gebruikte Tyre (windows) en daar kon je de bestanden opslaan als "BMW bestanden". Het systeem maakt dan .tar.gz bestanden. Deze bestanden zijn prima te uploaden in de BMW navigatie (professional in BMW auto). Nu gebruik ik MyRoute-app (webversie op iMac) en hier kan je weliswaar de route opslaan als

.tar.gz (let wel hier wordt "BMW" niet genoemd), maar ten eerste het bestand komt op je schijf terecht als .tar, dus zonder .gz. Vervolgens ga je .gz zelf toevoegen aan de bestandsnaam, maar beide soorten bestanden (zowel .tar als .tar.gz) zijn niet te lezen in de BMW navigatie. Kennelijk schrijft de MyRoute toch anders dan de Tyre software.

Ik maak er een support ticket van, we zullen er naar kijken.

Beste My-Route het lukt bij mij ook niet om de route volgens een geschikt btw format op te slaan. Is hier inmiddels een oplossing voor. ik heb hetzelfde als hierboven vermeld geprobeerd. 

Ik ondervind het zelf probleem. is er een middels een oplossing om dit toch naar de BMW in car navi te krijgen? 

BVD 

We gaan er naar kijken.

Hetzelfde probleem bestaat nog steeds is er al oplossing? Aanmaak bestand klopt niet.

G.W Kleinherenbrink, welk type BMW nav. gebruikt u?

Beste allemaal,

Is het probleem met de navigator V inmiddels opgelost, ik wil namelijk een nav V kopen, maar wil wel met My route app willen werken.

Verneem het graag

Met vriendelijke groet,

Hallo 

Hier de oplossing die bij mij perfect werkt

-Route maken

-Bestand opslaan GPX 1.1

-Navigator v aansluiten op PC

Klik op het bestand met R Muis knop

-Kopieer naar BMW N

-Ontkoppel GPS van PC

-Zet GPS aan

-Nieuwe route gevonden; IMPORTEER ,JA

-Route aanklikken

-Importeer

-APP ap aanklikken

-Sporen aanklikken

-Op track klikken

-Sleuteltje linksboven aanklikken

-Toon op kaart aan zetten (vinkje)

-Kies kleur (routekleur dat je straks zal zien ) sla op

-Converteer naar reis

-Begin tot einde

-Al dan niet een andere naam geven

-OK

-Route wordt berekend (kan even duren naargelang van de lengte van de route)

-OK

-Terug

-Terug

-Reisplanner aanklikken 

-Track

-Ga

-Begin aanklikken

-Start

-Ga

Succes

Mvg Geerrt

1 persoon vindt dit leuk

Hallo

Nog even dit op het bovenstaande dat ik gepost heb en heel belangrijk is

VERGEET NIET HET HERBEREKENEN UIT TE ZETTEN IN DE GPS

MVG Geert

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.