Nieuw onderwerp beginnen
Gepland

meer mogelijkheden in app telefoon

Ik vind de mogelijkheden in de app waarmee ik track nog te beperkt, maar het begin is SUPER!!

Nu verder bouwen aan iets mooiers ;)

Voorheen heb ik getrackt via de app "mijn routes" en sommige van die mogelijkheden zouden ook in MyRoute mogen

Graag zou ik de volgende aanpassingen zien:

*De mogelijkheid om alleen mijn persoonlijke ritten te zien

*Rit statistieken weergave, km's, hoogte, gem snelheid, gem verplaatsingssnelheid (excl pauzes)

*Deel functie naar social media en meer

*De keuze om ook auto te kiezen als rit, ipv alleen motor, fiets, lopen

*mogelijkheid om ook een dagverslag aan de rit toe te voegen. (BLOG)

Ik zie sommige mogelijkheden wel in de webapp, maar mijn laptop gaat echt niet mee op vakantie, mijn telefoon wel.

Er volgen vast nog meer ideeen, hoe meer ritjes ik rijd :)

Wat al mogelijk is:

• De mogelijkheid om alleen mijn persoonlijke ritten te zien (via Start > Historie)
  • Rit statistieken weergave, km's, hoogte, gem snelheid, gem verplaatsingssnelheid (excl pauzes) (dat kan via de statistieken button, maar er zit een bug in de android app, en toevallig ook in de pauzeer knop)

In de planning:
  • Delen social media
  • Blog functie in app en webapplicatie
  • Kunnen kiezen voor rijden, fietsen, te voet, maar zelf het icoontje kiezen

1 persoon vindt dit leuk

Super ik zal nog even geduld hebben.

Eind augustus ga ik 2 weken touren richting Toscane en dat zou ik graag willen bloggen ;)

Goedendag. Prima werk ! Nog een paar vragen:

1) Heb een verkeerd icoontje gekozen bij "Start nieuwe track". Is het icoontje in de WEB app te corrigeren ? Zou trouwens graag een icoontje zien voor autos, of nog beter roadsters.

2) Heb een track eerst als openbaar gedefinieerd, later gewijzigd naar prive. Verschijnt echter nog steeds bij Routes naast Historie.

3) Kan een stuk track weg gepoetst worden, bijv. een verkeerde afslag, gedraaid en weer terug gereden.

Hartelijk dank

1. Is op dit moment niet aan te passen, wel goede suggestie om dat te maken, ook meerdere icoontjes wordt aan gewerkt;
  2. Alleen jij ziet de route als je hem op privé hebt gezet;
  3. Een track kan niet aangepast worden, een track is een gereden route met alle goede en foute momenten, maar je kunt een gereden track wel 'gebruiken als route' (zie rechtsboven) en de route is wel aan te passen. 
Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.