Nieuw onderwerp beginnen
Uitgesteld

Meerdere tracks en Multi type tracks.

Een vraag aan de makers, in hoeverre zou het in de toekomst het onderstaande de mogelijk zijn:

Situatie 1

Als ik een auto route rij, ga ik deze van te voren uitwerken en plannen. Tijdens het uitvoeren en tracken met meerdere stops, kan ik andere activiteiten doen. Deze afzonderlijk activiteiten wil ik van tevoren niet plannen maar gewoon op de bonnefooi doen (of gebruik de ter plaatse aangeven wandelroutes, of bestaande fiets routes van de VVV). Echter terplekke kan het wel leuk zijn deze activiteiten afzonderlijk te tracken. Bij voorbeeld ik vertrek per auto naar eerste bestemming en doe daar een wandeling. Op de tweede bestemming doe ik een kano tocht, en op de derde een fiets tocht, etc.

Situatie 2

Ik wil van te voren toch alles uitwerken. Zou het in de toekomst mogelijk zijn bij het maken van één route, aan te kunnen geven, dit deel van de route is auto route en dit deel van de route is bijvoorbeeld een fiets of wandel route en daarna volgt weer een autoroute. En daar na later als track in de routebibliotheek visueel weer de verschillende typen tracks weer te geven.

Ik ben denk me nog net een ander lastige punt bij situatie 2. De autotrack moet wel afzonderlijk te exporteren zijn naar een navigatie systeem.

Oe, dat zijn wel lastige dingen hoor.

Je zou in een 'openstaande track' track A willen pauzeren (de rit) en track B willen starten (de wandeling).

Geen idee of dat technisch mogelijk is, leg ik bij Daniel neer.

Voor de routes zou ik toch gewoon kiezen voor route 1: de autorit, route 2: de wandeling, enz. Dan kun je ze ook afzondelijk inladen in de eventueel verschillende GPS systemen.

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.