Nieuw onderwerp beginnen
In behandeling

Algeme beschrijving bij tracks

Bij de tracks onder momenten kun je per momenten een beschrijving opgeven. Onder de selectie Statistieken, Momenten, Zou ik graag een optie Algemene beschrijving willen hebben. Daarin kun je dan een korte beschrijving van de gehele route in maken. Graag ook mogelijk maken dat daarin weblinks geplaatst kunnen worden zodat anderen er ook wat aan hebben (bij de reacties lukt dit helaas niet).

3 personen vinden dit idee leuk.

Weblinks toevoegen aan reacties wordt aan gewerkt.

Met informatie toevoegen aan een gereden track willen we graag nog een flinke stap verder gaan, hier even heel kort:

• Onder 'Mijn trips' komt een nieuw menu item, we denken aan 'Reisblog'
  • In je reisblog kun je gereden tracks uploaden en meerdere tracks samenvoegen tot een 'Reisverhaal'
  • In het 'Reisverhaal' worden de momenten, tracks op een bepaalde manier in een format geplaatst, vervolgens kun je foto's, video's en tekst toevoegen
  • Ieder 'Reisverhaal' krijgt zijn eigen url link die je kan delen
Dit is een ambitieus project waar we nog wel een paar maanden mee zoet zijn.

Informatie toevoegen aan een route, dus voordat je hem hebt gereden, zie ik zelf niet zo veel meerwaarde in, mensen willen liever informatie achteraf denk ik.
Maar natuurlijk kan ik het ook mis hebben en ik vraag het Daniel of het simpel toe te voegen is.

Hallo Michel, bedankt voor je reactie. Goed bezig, ik zie de ontwikkelen tegemoet. Een correctie op mijn vraag zoals ik die bedoeld had (en met het laatst heb je gelijk in) heeft het betrekking op de track en niet op de route, ongelukkigerwijs heb ik het word route gebruikt, moet track zijn.

Mij lijkt t wel heel erg handig om aan de naam van een route (route is n/og niet gereden, toch?) een omschrijving toe te kunnen voegen. Maar dit is niet mogelijk begrijp ik?

Aan een route kun je geen extra informatie toevoegen op dit moment.

Zelf denken wij dat er in de toekomst bijna alleen nog met tracks zal worden gewerkt.

Maar omdat er vrij veel vraag naar is zullen we het ook zo gaan maken dat je aan een route meer informatie kan hangen.

Dat zal niet of zeer korte termijn gebeuren, maar we gaan er mee aan de slag.

Wat is eigenlijk de reden dat de tracks zoveel meerwaarde hebben tot de routes? Van sommige stukken welke ik nog nooit met de motor heb gereden, weet ik toch heel goed dat ze mooi met de motor te doen zouden zijn, vanwege plaatselijke bekendheid.

Zo heb ik bijvoorbeeld hier in de buurt een route aangemaakt als alternatief voor de N9. Deze is echter niet te delen of publiek beschikbaar te stellen voor zover ik begrijp? Nou kan ik m wel even gaan rijden maar dat zou toch niet nodig hoeven zijn?  In mn oude woonomgeving kan ik er ook wel meerdere uittekenen in het lab zonder ze gereden te hebben.

Aan een gereden track kan je geautomatiseerd veel meer informatie toevoegen: bijvoorbeeld de statistieken (snelheid, duur, gemiddelde snelheid, hoogte, enz), maar ook foto's en tekst die je toevoegt via de app. In de toekomst wordt er nog veel meer mogelijk. 

Fietsers en wandelaars maken hier al jaren volop gebruik van, motorrijders zullen volgen, tenminste dat denken wij.

Als ik mijn hoofd even leeg wil rijden in de buurt maak ik geen route, ik weet de mooie wegen wel uit mijn hoofd, de track die ik dan rij is voor iedereen beschikbaar, en volledig automatisch, hoef alleen de track te starten en te stoppen.

Maar zoals gezegd, we gaan ook meer aandacht geven aan routes.

1 persoon vindt dit leuk
Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.