Nieuw onderwerp beginnen

Routes dupliceren

In Mijn Trips / Routes zie je een overzicht van alle gemaakte routes.

Elke gemaakte route kan je wijzigen of wissen. Misschien zou het leuk zijn om een gemaakte route te kunnen dupliceren om er wat mee te rommelen, aanpassen.

Akkoord, we kunnen die zelf downloaden en daarna importeren onder een andere naam. Maar misschien moet de optie om een route te dupliceren eens bekeken worden?

1 persoon vindt dit idee leuk.

Ja, dit is niet alleen aardig, maar het maakt het programma vele malen gebruiksvriendelijker.
Nu moet je weer van voor af aan beginnen als je wat alternatieven wilt maken.

Sorry, heb zojuist de mogelijkheid gevonden om een route de dupliceren. Werkt prima.

Dupliceren is inderdaad snel gedaan. Vervolgens heb ik die route bewerkt, maar hoe voeg ik de alsdan aangepaste route toe aan de map waarin dat geheel aan originele routes staat?

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.