Nieuw onderwerp beginnen
Gepland

VIRP members en vrienden.

Ik ben een VIRP member, mijn vrienden zijn dat nog niet.

Maar ik zou graag mijn vrienden de mogelijkheid willen kunnen geven om mijn routes op te laden.

Is het mogelijk om een soort toegang te creëren voor mij vrienden die aan mijn account zijn gebonden, maar die mits een kleine bijdrage enkel mijn routes of track kunnen zien en importren, maar niet kunnen exporteren van de andere VIRP members.

Alzo krijgen zij misschien dan ook de smaak te pakken om zich aan te sluiten bij jullie organisatie.

Nu nog niet, maar na de 'reguliere' launch kan iedereen gratis gebruik maken van de app en de webapplicatie, alhoewel in beperkte (gratis) vorm.

De bedoeling is dat je straks groepen kan aanmaken en je alleen betreffende groep toegang kan geven tot een bepaalde route.

Is dat wat je bedoeld?l

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.