Nieuw onderwerp beginnen
Gepland

Routes en tracks onderverdelen in groepen

Ik vroeg me af er iets in de planning zit, om routes en tracks onderverdelen in groepen. Ik zou bij voorbeeld deze willen kunnen indelen naar wat actueel is en naar bijvoorbeeld vakantie periode. Graag zou ik de actuele routes en tracks zichtbaar willen in de myroute mobiel app. Ik merk dat het al een behoorlijke lijst begint te worden, en op de mobiel app is niet alles even relevant.

Ha Albert, een track en route archief zit idd in de planning. We denken aan een Windows map structuur met een zoekveld erboven. 

1 persoon vindt dit leuk

Das, heel mooi. Heb ik nog een aanvullende vraag daar over. Als er gewerkt gaat worden, met een route archief en actuele routes (een maximale aantal actuele routes, zou ik dan aanbevelen), zouden deze actuele routes al van te voren gedownload kunnen worden naar de Myroute-app mobiel. Als ik  nu een route selecteer, krijg ik nu de melding route downloaden. Is het mogelijk deze stap er tussen uit te halen?

Zou het zelfde ook mogelijk zijn met de tracks, dat daar ook met een beperkt aantal actuele tracks wordt gewerkt op de Myroute-app mobiel, en al gedownload zijn.

Zou ik ook leuk vinden om de gemaakte routes te kunnen indelen in mapjes, eventueel submapjes.

Voorbeeld per jaartal, per reis.

Gemakkelijker op te zoeken en te ordenen zo.

Daar zijn we mee bezig, is nog niet zo eenvoudig als het lijkt, maar komt eraan!

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.