Nieuw onderwerp beginnen
Beantwoord

Inloggegevens onthouden svp.

Je moet telkens opnieuw inloggen wanneer je opnieuw start met Myrouteapp via internet. Dit is buitengewoon irritant. Kant dit gewijzigd worden door de inloggegevens te onthouden.

Beste antwoord

Ik heb er een ticket van gemaakt.

Antwoord

Ik heb er een ticket van gemaakt.

Is nog steeds het geval. 

Daarnaast kan ik me ook niet aanmelden als ik direct (vanuit de mail bijvoorbeeld) naar de ondersteuningspagina ga.

De inloggegevens worden onthouden als je het vinkje aan zet.

Heb ik gedaan op 3 verschillende PC maar op geen van de 3 PC's  werkt dit. Moet iedere keer aanmelden. Het vinkje staat iedere keer niet aangevinkt. 

Wordt de cookie (die regelt dit vast) wel goed weggeschreven.

Hmm, gaan we even naar kijken, heeft het wel gewoon gedaan, maar nu blijkbaar niet meer.

Lijkt nu wel te werken

We hebben er (nog) niets gedaan, of Daniel is toch bezig geweest, we houden het in de gaten.

Ongeveer dag na mijn bericht, werden de gegevens blijkbaar wel onthouden en kon ik direct vanuit de mail gewoon aangemeld op het forum komen. 

Aan mijn zijde is er sowiezo niets veranderd

Ok!

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.