Nieuw onderwerp beginnen

Volgorde routepunten aanpassen

Is het mogelijk om de volgorde van de routepunten aan te passen?

Ik had een route gemaakt. Ik wilde graag voor het oorspronkelijke startpunt een nieuw punt zetten en deze als startpunt gaan gebruiken.

Wat was het resultaat.

Het punt wat ik voor het startpunt op de kaart heb geplaatst, kwam onderaan de lijst de met routepunten te staan. Dit is op zich logisch. Ik merkte dat ik het punt gewoon naar boven kon slepen en helemaal bovenaan kon zetten.

Helaas bleek het resultaat behoorlijk tegen te vallen. Dat naar boven slepen werkt niet goed. Het punt wordt ergens neer gezet en je moet daarom meerdere keren slepen. Het resultaat was ook nog eens dat mijn route naar de filistijnen was. Er klopte niets meer van. 

Daarnaast bleek dat de typische undo functie (CTRL+Z) ook niet werkt. Ik kan uberhaupt geen undo functie vinden.

1 persoon heeft deze vraag

Dat is vreemd Marcel, het verslepen van routepunten werkt hier goed, logisch ook want aan het routepunt zijn coordinaten gekoppeld, dus waar in de lijst je het routepunt neerzet, de locatie in de kaart blijft hetzelfde, zou je dat nog een keer voor jezelf willen testen?

Een undo functie is inderdaad iets wat we nog moeten maken.

Ik ga het nog proberen. 

Zou het browser afhankelijk kunnen zijn. Ik gebruik zelf Chrome

Mijn hoofdbrowser is ook Chrome, dus dat zou geen probleem moeten zijn. Blijft het probleem bij jou dan zal Daniel er even naar kijken.

Ben bezig geweest met een bestaande route. Deze doet op de TomTom kaart precies wat ik wil. Helaas op de Google kaart niet. Probeerde dit te corrigeren.

Helaas hielp ik hierbij een route gedeeltelijk om zeep. Heb geprobeerd om routepunten te verplaatsen. Dit lukte niet. Routepunt 30 bleef routepunt 30. 

Daarnaast liep ook weer tegen het gemis van een undo functie aan,

Een undo functie is niet eenvoudig in te bouwen, daar wordt aan gewerkt, maar hebben we tijd voor nodig.

Wel kun je een route nu dupliceren, dus als je een heb geüpload, kun je hem eerst dupliceren en dan bewerken, zo hou je de oorspronkelijke route altijd intact.

Ik weet niet precies wat je bedoeld met dat het corrigeren in Google Maps niet lukt.

Ik kan in principe elke route in Google Maps aanpassen zoals ik het wil.

is het mogelijk om zo als bij tyre tussen 2 routepunten te gaan staan , en dan de route lijn te verslepen om andere weg te kiezen rondje blijft nu rood met kruisje er in.mvgr Jaap Dokter

aanpassing op mijn vraag , je kan wel het routepunt verzetten met het bolletje/ rondje maar je ziet de routelijn niet mee bewegen zo dat je in beeld krijgt wat voor wegen je zou kunnen kiezen.routelijn komt pas in beeld na dat  het routepunt geplaatst is , wanner het dan niet naar wens is kan je weer opnieuw beginnen. mvgr J . Dokter

Je hoeft niet helemaal opnieuw te beginnen, alleen het desbetreffende routepunt te verwijderen.

Beste Michel, ik heb al ergens gelezen dat je een route om kunt draaien (eindpunt word beginpunt en vice versa). Kan dat in zowel App en Web? Kun je even aangeven hoe en waar? (ben nieuw met navigatie) Alvast bedankt

Beste Eric,

Deze optie is momenteel alleen mogelijk via de webapplicatie van Myroute-app, en is te vinden in de Toolkit:

1. Open de route die u gaat bewerken
2. Click op 'Toolkit'

3. Click op 'Omdraaien' (2de functie van onder in het drop down menu)

Hiermee zou de route voor u omgedraaid moeten zijn.

Met vriendelijke groet,

Christian Orie

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.