Nieuw onderwerp beginnen

Routes omkeren ?

Graag zou ik routes met een vingerknip of knop willen kunnen omdraaien !

Dat kon bij de oude TomTomRider ...maar die heb ik niet meer.

Het is leuke om een route een later in omgekeerde volgorde opnieuw te doen.

Grts

1 persoon vindt dit idee leuk.

We gaan komende weken werken aan de route-editor.

Ik heb een apart topic aangemaakt voor de suggesties: Ondersteuning > Samen aan de slag met de route-editor (Start een nieuwe route) 0

We zullen deze ook meenemen.

Ik sluit me aan bij deze vraag, wat in Tyre een knop is, is in de app (nog?) niet mogelijk

Nee, een van de eerste functies die we gaan implementeren op onze prioriteitenlijst!

@Michel:

Vast overbodig om te zeggen maar kijk ook eens naar Basecamp. Voor veel mensen te ingewikkeld om mee te werken maar er zitten beslist hele nuttige features in die ook in MyRoute een thuis kunnen vinden. 

Zeker, Basecamp is ons niet helemaal onbekend.

Route omkeren zit overigens nu in de Toolkit.

Hoe werkt dat dan? Ik kan nu drukken op de knop omkeren tot ik een ons weeg, maar omdraaien doet ie niet? En ja, ik ben ingelogd ;)

Ah, ik ben teruggegaan naar de route en nu staat ie wel omgedraaid . Blijkbaar moet je eerst de pagina verlaten en dan wordt de route omgedraaid opgeslagen.......... Beetje omslachtig, maar het werkt

We zullen kijken of het nog anders kan.

Graag functies die zowel op Mac als op een gewone PC werkzaam zijn.

Dank u

Alle functies zijn voor MAC en Windows PC hetzelfde.

Maar door updates of wat voor omstandigheid dan ook kan er een foutje ontstaan, graag horen we dan precies waar het eventueel fout gaat zodat wij het kunnen oplossen.

hoe kan ik, als ik een bestaande route heb omgedraaid onder een andere naam opslaan. dus de route niet vervangen.

Dan moet je denk ik eerst een kopie van de route maken en die omkeren.

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.