Nieuw onderwerp beginnen

Favorieten ABC sorteren

Heb nu een lijstje met favorieten aangemaakt, alleen word het erg onoverzichtelijk doordat alles door elkaar staat.

Zou ik deze kunnen sorteren op alfabetische volgorde? Dit zou denk ik erg gewenst zijn.

(en een kleine moeite om te maken?)

Daarnaast zou het nog een wens zijn om 'mapjes' te kunnen aanmaken bij favorieten?

(open te klappen zijn) dat maakt het nog beheerbaarder.

2 personen vinden dit idee leuk.

Het archiveren van routes, tracks, favorieten en POI's moet nog gemaakt worden en zit in de planning voor ongeveer september 2015. 

Misschien een aanvulling hierop, maar ik heb al een aantal ritten gemaakt en eigenlijk zou het leuk zijn moest ik deze in mapjes kunnen plaatsen (dus bij "Mijn Trips" | "Routes"). 

Zo kan ik een mapje maken per evenement, voorbeeld "treffens", "reis corsica", "dichtbij" enz enz.

Juist, dat bedoelen we met 'archiveren', waarschijnlijk komen er een paar vaste mapjes en de mogelijkheid deze zelf aan te maken.

Dit verdiend toch wel aandacht denk ik. Net als velen heb ik vele favorieten en het wordt stilaan onoverzichtelijk. De routes kunnen al in mapjes, waarom kan dat niet voor favorieten?

2 personen vinden dit leuk

Beste GeertB,

De developers zijn zich ervan bewust dat de vraag hiernaar groot is, ik zal vragen hoe het ermee staat en zal bij u terugkomen zodra ik nieuws heb! 

Met vriendelijke groeten,

Anthony Fens

Customer Support MyRoute-app

1 persoon vindt dit leuk

Hoe kan ik mijn favorieten alfabetisch rangschikken??

1 persoon vindt dit leuk
Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.