Nieuw onderwerp beginnen

Toevoegen, voltooien en in de wacht zetten

Beste mensen.

Laatst een mooie route getrackt incl. foto's. En dat komt heel mooi bij activiteiten te staan. Kun je thuis of waar dan ook laten zien waar ik ben geweest en hoe het daar is.

Maar toen ik op zelfde dag nog een route ging tracken en ook foto's maken kwam bij het voltooien de track wel maar de foto's niet.

Dit is mij vandaag weer gebeurd, de eerste track met foto's ging helemaal goed maar de 2de alleen de track en geen foto's.

Is het mogelijk om de track met foto's ook in de wacht te kunnen zetten, niet overal is goed internet beschikbaar. Dan kun je track voltooien waar wel internet is.

Zal er wel genoeg opslag moeten zijn op de mobiel, neem ik aan.

Is het ook mogelijk om later nog foto's toe te voegen waar geen fotomomenten gemaakt zijn of waar de foto's niet geplaatst zijn?

Heel veel succes met deze prachtige app.

Jan van der Valk

Hallo Jan,

Hou het aub in de gaten.

We hebben van het weekend een server reboot moeten uitvoeren, daar zou het aan kunnen liggen.

Morgen hebben ingepland om de android app nog eens goed onder de loep te nemen.

Test gerust verder en hou ons op de hoogte al je tijd het toelaat.

Hai Michel, ik heb al gezocht naar het antwoord maar kan het niet vinden.

De vraag is van hoe komt een route in de activiteiten lijst?

Graag je oplossing.

Hoi Michel dan gelijk ook maar een vraag van een kersvers Goldmember ;-)

"Is het ook mogelijk om later nog foto's toe te voegen waar geen fotomomenten gemaakt zijn .........?"

Dit is ook een vraag van mij maar ik kan het antwoord ook nog niet vinden!

Dit in alle rust achteraf kunnen doen lijkt me fijner dan onderweg nog langer met de GSM bezig zijn.

Je kunt inderdaad achteraf foto's toevoegen aan een gereden track.

Dat staat in de handleiding 'Activiteiten'.

Dank.........sry maar duidelijk een geval van het niet de handleiding eerst lezen!

Kwam zonder er ook.... maar de kaart reageert zeer traag op het klikken op de plek waar je dat fotomoment wil toevoegen. Moet dit een aantal keren doen ....

Zodoende dacht ik het werkt niet.

Het is nu gelukt!

Mooi!

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.