Nieuw onderwerp beginnen
Opgelost

Activiteit wijzigen van een opgenomen Track

Hallo. Ik heb een track gemaakt in MyTracks (van Google) van een wandeling. Als ik echter deze gpx bestand importeer als track, dan wordt er standaard Rijden (een motor icoontje) aan  gekoppeld. Dit kan ik niet wijzigen naar Wandelen. Klopt dit of zie ik iets over het hoofd. 

Overigens kan ik de kml versie van de Track wel importeren als route en Te Voet aangeven, maar dan zijn de delen op die niet op de openbare weg waren niet aanwezig.

1 persoon heeft dit probleem

Je heb t gelijk, niet aan gedacht, dit is een functie die we dan nog moeten inbouwen.

Bedankt voor het melden.

OK, dank je. Ik wacht even af.

Heb er een ticket van gemaakt, dan is het wat makkelijker terug te halen dan via het forum.

Het is nu mogelijk om de "mode" te selecteren bij het importeren van een track.

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.