Nieuw onderwerp beginnen

programma vervangen?

vraag: vervangt Myroute het programma Tyre?

heb Tom Tom Rider 400 en Tyre pro.

gaat Myroute het programma Tyre vervangen?  of doet dit deels al.

alleen moet ik me nu dan abonneren op Myroute?

1 persoon heeft deze vraag

Het zijn op dit moment gewoon 2 aparte programma's die uit hetzelfde team komen. Beide worden gewoon nog ontwikkelt. 

Ik ben gewoon een gebruiker (net als jij) en kan dus alleen maar gissen naar de toekomst van Tyre. Zelf denk ik dat Tyre op den duur op gaat in Myroute. Hoe en wanneer zal o.a afhangen van het succes van Myroute

We houden beide programma's aan, het zijn zelfs 2 verschillende bedrijven.

De verwachting is wel dat 99% van de mensen op ten duur overstapt op MyRoute-app.

MyRoute-app is gemaakt met de nieuwste technieken en we kunnen nog jaren vooruit met het verder ontwikkelen.

Met Tyre kun je routes maken, bewerken, veranderen en opslaan. Met MyRoute kan ik alleen inladen en delen. Volgens mij gaat dit programma het niet redden, zeker niet voor €99,=.

Beste Remco, 

Dat is onzin. Ik snap ook niet dat je dit schrijft terwijl je er niets van af weet, schrijf dan gewoon niets.

Als je de moeite neemt om de handleiding/forum/website/nieuwsbrieven te lezen, dan weet je dat MyRoute-app alles kan wat Tyre ook kan, en nog veel en veel meer...

Niets ten nadele van Tyre, dat hebben we ook met veel passie en liefde ontwikkeld, maar MyRoute-app gaat een flink stapje verder.

Een goede start is onze laatste nieuwsbrief. (je kan op nieuwsbrief klikken om te lezen).

Sorry, maar ik kan hier flink geïrriteerd van raken.

1 persoon vindt dit leuk

Tsjonge Remco, waar haal je die onzin vandaan. 

Naar mijn mening is Myroute nu al een betere optie dan Tyre alleen al omdat het mogelijk is om echt op de TomTom kaart of Here kaart routes te kunnen berekenen.

80% van alle functies zijn nu gedekt in de handleidingen.

De rest volgt zo snel mogelijk.

Als er vragen zijn, proberen we die zo snel mogelijk te beantwoorden.

Ik heb een lifetime Tyre pro licentie. Moet ik nu weer de volle €99 betalen om over te stappen naar MyRoute-App? Dat zou toch een beetje al te gek worden temeer daar de vervente Tyre gebruiker aan de basis hebben gestaan voor de verdere ontwikkeling naar MyRoute-App

U moet niets, Tyre is nog steeds een fijn programma en wordt up-to-date gehouden, dat kunt u gewoon blijven gebruiken.

Zie de info in de nieuwsbrieven:

http://us4.campaign-archive2.com/?u=16269e58d3ead51bbd54b69f8&id=2f89e16e23&e=[UNIQID]

http://us4.campaign-archive1.com/?u=16269e58d3ead51bbd54b69f8&id=c5d6d94119&e=[UNIQID]

Nu het nieuwe seizoen weer aanbreekt heb ik nog eens gekeken of ik Tyre met mijn TomTom 400 incl. lifetime update aan de praat krijg op mijn iMac. Dit lukt mij nog steeds niet. 

Als alternatief heb ik de MyRoute app bekeken en ben onder de indruk van gebruiksgemak etc. Is het mogelijk om de licentie van Tyre om te zetten naar MyRoute of moet ik een nieuwe betaling doen om Gold member te worden?? 

TomTom heeft een deal gesloten met Tyre, niet met MyRoute-app (helaas).

Maar we kunnen wel een korting geven van € 24,50 op MyRoute-app Gold Lifetime.

Hier kun je een kortingscode aanvragen: http://www.myrouteapp.com/nl/contact#contact

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.