Nieuw onderwerp beginnen

Uploaden KMZ bestand gaat niet goed.

Hallo. Bij het uploaden van een KMZ bestand als Track krijg ik telkens een foutmelding: "Er ging iets fout bij het uploaden van je bestand. MyRoute-app kon het bestand niet inlezen." Ik heb een voorbeeld bestand bijgevoegd.

kmz

Ik kan hem wel openen, alleen zitten er geen routepunten in het bestand, wat er fout is gegaan kan ik niet zien.

@Leon het bestand kan nu geïmporteerd worden, maar deze bevat meer trackpoints dan MyRoute-app toelaat. Het limiet is 30.000 en het bestand bevat er meer dan 90.000. Op het moment kan ik daar niks aan doen. Wellicht kunt u de tracks eerst splitsen.

@Klaas de Historic Route file kan nu geïmporteerd worden. 

en dit probleem zie ik ook. Heb het bestand hier gedownload http://www.historic-route66.de/allgemein/download.php en alleen IL gaat net zo fout als heel de route. Ik zie dezelfde foutmelding. In Tyre is de import mogelijk maar staat de route puntendoor elkaar heen. Zie mail

kml

Ik heb er een support ticket van gemaakt, Daniel gaat er naar kijken.

Het lijkt erop dat alleen de eerste twee routepunten geïmporteerd zijn. Dat had ik ook al met een KML bestand. Deze bestanden zijn gegenereerd met Google MyTracks. Import in Google Earth gaat overigens wel.

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.

Oké, moet Daniel even naar kijken.