Nieuw onderwerp beginnen

App voor Windows Phone

Wellicht nog vroeg maar ben benieuwd of er ook een app voor Windows Phone in de planning staat.

Gebruik zelf Windows Phone en heb eigenlijk geen zin om terug te gaan naar Android en Apple vind ik te duur.

1 persoon vindt dit idee leuk.

Niet op korte termijn helaas, we hebben zelf niet de kennis, en moeten daarvoor iemand inhuren.

Misschien dat in 2016 het gaat lukken.

Heb ook een Lumia 925 - vind het een top toestel.

De MyRouteApp geporteerd naar WindowsPhone zou het helemaal af maken voor mij.

Zodra de liquiditeit dat toelaat zullen we zeker uitbreiden naar Windows Phone.

1 persoon vindt dit leuk

Als je de app Windows app maakt op het UWP doet de app het op de phone, desktop (tablet) en xbox. Dat zou echt heel koel zijn!

Dank je voor de tip, we gaan er zeker naar kijken.

Windows phone zou het zeker af maken.

Vinden wij ook.

is er al zicht op een functie op de Windows telefoon

Nee, we moeten daarvoor kennis inhuren omdat we zelf die kennis niet hebben.

En we moeten helemaal klaar zijn, anders moeten we iemand twee keer inhuren.

We hopen dat het in 2017 lukt.

Ook ik ben een Lumia 950 gebruiker en hoop dat het snel gerealiseerd wordt. Misschine in samenwerking met TomTom :p

Tot die tijd maar even twee telefoons gebruiken. Bij voorkeur gebruik ik de (privé) Lumia dan de (werk) Samsung, dus hoe sneller hoe liever.

Stel dat je een anroid telefoon kan krijgen. Wat moet je minimaal hebben of beter waar zou de telefoon over moeten beschikken om goed te werken met de Route@pp? Ik wil niet echt veel uitgeven voor wat ik eigenlijk niet gebruik, vandaar......

U kunt er van uitgaan dat iedere smartphone van pakweg nu tot 2 jaar geleden geschikt zal zijn. Indien er een budget wordt gehaald van boven de 200 euro. Uw telefoon moet beschikken over een GPS signaal. Daarbuiten is er echt niet veel meer nodig :)

Lees ik in de nieuwe ProMotor dat het in het najaar ook mogelijk is om via MyRoute app met de smartphone routes te rijden. Nu ben ik een gold-member, en voel ik me als windows phone gebruiker achtergesteld! Waarom krijgt deze feature meer prio? Lijkt mij dat je eerst alle smartphone gebruikers toegang tot de app verschaft en dat pas daarna de mensen met een smartphone routes kunnen rijden. Nu worden mensen met een W-phone nog langer buiten gesloten van een optimaal gebruik van de app. Ben een beetje teleurgesteld in deze manier van werken.

Jaja, ik weet het. Geen kennis, maar dat probleem speelde al langer en daarop had men in kunnen anticiperen. Je moet wel alle gebruikers gelijk behandelen en dat gebeurt nu niet! Ik was wel een fanatiek tyre gebruiker maar gratis versie omdat ik de routes voor de TT converteerde voor de club. Vandaar ook de belangstelling en aanmelding voor de goldversie. Kan ik als Gold member nu ook als de Tyre-korting ontvangen. Wij W-phone gebruikers moeten nu zeker tot volgend jaar wachten........pff Dit is echt een tegenvaller :(