Nieuw onderwerp beginnen

Selecteren MyRoute Lab gaat niet op IPad2, iOS 7

Heb zojuist de MyRoute App geinstalleed op mijn Ipad2 met iOS7. Opgestart en kom dan in het begin scherm met activiteiten. Bovenin staat een pulldown menu en als ik dat aanklik zie ik een icoon verschijnen met MyRoute Lab erbij, net boven de door iedereen gedeelde activiteiten. Ik kan dat icoon echter niet nauwkeurig aanklikken, valt deels achter de activiteiten. Indien ik alleen door vrienden gedeelde aktiviteiten toon worden alle aktiviteiten verborgen, echter verschijnt dan ook niet het icoon MyRoute Lab na het aantikken van het aktiviteiten pulldown menu. Mogelijk is bovenstaande u bekend als probleem, of doe ik iets fout ? Hoor graag van u. M.v.gr, Johan

Ik maak er een support ticket van zodat de juiste persoon er naar kan kijken, bedankt voor het melden.

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.