Nieuw onderwerp beginnen

Koppeling met MyDrive

Van de week is de nieuwe firmware voor de Rider 40/400 uitgekomen. Hiermee is het mogelijk geworden om GPX bestanden via MyDrive in je Rider te krijgen.

Het grote voordeel hiervan is dat je de Rider dan niet bij de Computer hoeft te hebben om je GPX bestanden in de Rider te krijgen.

Daarnaast maakt de koppeling met MyDrive het mogelijk om het hele traject van Route maken tot Route rijden volledig OS onafhankelijk te maken.

Aangezien ik best veel gebruik maak van een Chromebook/Chromebox. Zou dit sowiezo voor mij een welkome aanvulling zijn.

Op moment van schrijven werkt het uploaden van GPX bestanden naar de MyDrive nog niet.

We zijn in overleg met TomTom.

We zijn ondertussen een paar maand verder. 

Ben benieuwd of het overleg met TT op dit punt nog wat opgeleverd heeft. 

De vraag ligt bij een afdeling en ik stuur elke week een reminder, tot nu nog geen resultaat.

Dat is jammer. 

Als ik het een beetje goed inschat moet de ondersteuning voor dit vooral bij TT weg komen. Voor jullie is het volgens mij relatief eenvoudig te implementeren.

Bij ons staat bijna alles gereed, we wachten dus op de SDK van TomTom.

Is hier al iets meer over bekend? Ik wacht met smart op deze feature! Lijkt me ideaal om de Tomtom niet meer aan te hoeven koppelen :)

We hebben de SDK, maar daar moeten we veel geld voor betalen, hoeveel, dat weten we nog niet, we zijn wel alvast aan het bouwen.

Ik ben erg blij om te lezen dat er een MyDrive koppeling (Beta)  gekomen is. Helaas krijg ik deze bij mij niet aan de praat.

Ik gebruik een Chromebook in dit geval (windows nog even proberen). Zoals ik in de mail lees, moet ik na het klikken op de MyDrive link een venster krijgen waarin ik mijn MyDrive gegevens kan invullen. Dit venster komt bij niet.

"na het klikken op de MyDrive link een venster krijgen waarin ik mijn MyDrive gegevens kan invullen. Dit venster komt bij niet."

Ik heb dit zelfde probleem bij 3 verschillende browsers: Edge, explorer en Chrome.

Had het via een remote desktop verbinding ook even geprobeerd op een andere PC maar daar kreeg ik ook geen venster. 

De implementatiie mag dus eigenlijk nog niet het Beta stempel dragen, aangezien het helemaal lijkt te werken. Maar de eerste stap is gezet en dat vind ik al geweldig.

MyRoute is absoluut heel goed bezig. Had in het begin (Mei 2015) nog wel twijfels maar die zijn weg.

Gisteravond laat nog weer geprobeerd naar aanleiding van een bericht op het Motor-Forum en ja hoor, toen ik kreeg ik wel een aanmeldvenster te zien. Top. Goed werk.

Het is nog mogelijk dat er nog het een en ander fout kan gaan in de nabije toekomst vanwege de testfase waarin wij nu nog zitten. Wij horen graag uw feedback over deze functie!

Kind regards,

Christian Orie

Customer Support

Heb het nu een aantal keren gebruikt. Het werkte die keren zoals verwacht. 

Ideaal.

Fijn om te horen! Zeker voor onze tablet gebruikers is deze functionaliteit erg handig.