Nieuw onderwerp beginnen

afdrukken van de routepunten

Bestaat er een mogelijkheid om de routepunten van een route af te drukken .

Groetjes

6 personen hebben deze vraag

We gaan het printen van routes nog wel verbeteren, alleen het heeft niet zoveel prioriteit bij ons, wordt niet echt veel meer gebruikt en we hebben een enorme wishlist die we punt voor punt afwerken.

Als het printen van routes bij jullie geen prioriteit heeft (begrijpelijk, maar voor mij persoonlijk erg jammer), is het dan een kleinere ingreep om naast een pdf-export ook een Word-export mogelijk te maken? Op die manier kan ik dan zelf de dingen toevoegen die ik belangrijk vind aan de routebeschrijving. Dat is voor mij nog steeds een puist werk wat ik hoopte te vermijden door deze app, maar dan kan ik in ieder geval vooruit. Dank voor uw antwoord! 

Beste Yvo, 

Momenteel zijn we ermee bezig om het mogelijk te maken dat er informatie aan een route kan worden toegevoegd. 

Het verbeteren van de route afdruk staat voor de zomer van 2017 gepland. 

Wellicht is het een oplossing om het pdf-bestand zelf te openen als Word bestand. Hierin kunnen dan aanpassingen worden verricht. 

Het is niet ideaal, maar wellicht wel een handige 'tijdelijke' oplossing.

Met vriendelijke groeten,

Anthony Fens

Customer support. 

Ik mis vooral de afstanden en tijd tussen routepunten. Interactief zie je die informatie, maar bij export (csv, pdf) gaat dat verloren...en als die informatie dan toch voorhanden is....kan helaas ook niet de lijst op het scherm capturen (ja, als image, maar dan heb je er nog niets aan).

Met vriendelijke groet,

Paul

ik zou heel graag alleen de routepunten en de kaart willen afdrukken, maar zou niet weten hoe ik dat kan doen

Als organisator van routes voor een oldtimerclub geef ik graag een roadbook mee. Niet alle leden werken vlot met TomTom, vandaar. Ook handig bij wegversperringen, volgend waypoint intikken of enkele overslaan. Via Tyre gaat dit niet meer/ is niet meer compatibel met laatste update van Windows

Op 19/8/2017 heb ik mijn gemaakte routes ( 7 stuks ) kunnen afdrukken op A4 formaat, en nu Nieks meer, raar he

Onder de rechtermuisknop zit een keuzemogelijkheid voor afdrukken. Er komt echter niets op het papier te staan. Ik heb een heel simpel verzoek.: het routeplaatje afdrukken op A4 formaat. Hoe krijg ik dit voor elkaar. Wat doe ik niet goed? Als de keuzemogelijkheid er is moet er toch ook iets op papier komen, maar ja?

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.