Nieuw onderwerp beginnen

afdrukken van de routepunten

Bestaat er een mogelijkheid om de routepunten van een route af te drukken .

Groetjes

7 personen hebben deze vraag

Ook ik sluit mij aan bij het roadboek. De functie die er nu in zit is net iets te beperkt. Tijden en kilometers (tussen en cumulatief) zouden er eigenlijk nog bij moeten.

Zou mooi zijn als dit er bij komt, want nu grijp ik terug op Tyre. Werkt niet altijd even goed (omdat Google onnavolgbare kaartissues heeft)

1 persoon vindt dit leuk

Ik heb geprinte routes nodig voor vergunningaanvragen. En aangezien ik met mac werkt, kan ik ook niets met Tyre. Erg jammer dat het niet al in de app zit.

1 persoon vindt dit leuk

Ik mis het enorm. Ben bezig met een 8-daagse route voor een groep oldtimers.

Niet iedereen heeft een navigatiesysteem in de auto. 

Nu moet ik het gaan overkleuren op een kaart. Dat is echt heel jammer.

Ik ben fan van MyRouteApp maar nu het erop aan komt ben ik aan het zoeken naar een alternatief.

1 persoon vindt dit leuk

Ook ik ben hiernaar opzoek. Zou wel handig zijn in de PDF route

1 persoon vindt dit leuk

Nee, wordt aan gewerkt.

1 persoon vindt dit leuk

Ik mis vooral de afstanden en tijd tussen routepunten. Interactief zie je die informatie, maar bij export (csv, pdf) gaat dat verloren...en als die informatie dan toch voorhanden is....kan helaas ook niet de lijst op het scherm capturen (ja, als image, maar dan heb je er nog niets aan).

Met vriendelijke groet,

Paul

ik zou heel graag alleen de routepunten en de kaart willen afdrukken, maar zou niet weten hoe ik dat kan doen

We gaan het printen van routes nog wel verbeteren, alleen het heeft niet zoveel prioriteit bij ons, wordt niet echt veel meer gebruikt en we hebben een enorme wishlist die we punt voor punt afwerken.

Beste, als ik de route wil opslaan als pdf, krijg ik een foutmelding. zie bijlage

groetjes

Georges

pdf

Edwin,
Ik begrijp je probleem. Vergunningen moet je aanvragen als je een rit organiseer.
Daar zit enorm veel tijd en mogelijk kosten in.

Als wij een rit rijden (ook in groepsverband) geven we iedereen een route mee.

We benadrukken dat iedereen ZELF de route rijdt. Dat we "toevallig" achter elkaar aan rijden.........

Zo rijden wij al 20 jaar routes met groepen van 25 motoren. Een voor en achter rijder. Zonder vergunningen.
Het is niet de oplossing die je zoek maar scheelt je enorm veel gedoe.

Blijft wel dat je toch de route moet printen om aan iedereen mee te geven :-(

Veel succes en wijsheid.
Grtz Henk

Onder de rechtermuisknop zit een keuzemogelijkheid voor afdrukken. Er komt echter niets op het papier te staan. Ik heb een heel simpel verzoek.: het routeplaatje afdrukken op A4 formaat. Hoe krijg ik dit voor elkaar. Wat doe ik niet goed? Als de keuzemogelijkheid er is moet er toch ook iets op papier komen, maar ja?

Nee met 300 rijders lukt dat niet.
Maar als je de weg afzet en je bent met 300 rijders dan heb je het alleen nodig voor de vergunning dus.
Dan heb je alleen de gemeente namen nodig. 
Dan kom je inderdaad als Goldmember een heel eind.
Wij herschrijven de route uit myroute als leesbare taal voor de volgers.

Lastig maar we komen er wel uit onder het genot van een hapje en een drankje :-)
Veel succes.

Beste Yvo, 

Momenteel zijn we ermee bezig om het mogelijk te maken dat er informatie aan een route kan worden toegevoegd. 

Het verbeteren van de route afdruk staat voor de zomer van 2017 gepland. 

Wellicht is het een oplossing om het pdf-bestand zelf te openen als Word bestand. Hierin kunnen dan aanpassingen worden verricht. 

Het is niet ideaal, maar wellicht wel een handige 'tijdelijke' oplossing.

Met vriendelijke groeten,

Anthony Fens

Customer support. 

Ben hier ook naar op zoek. Dus nog even afwachten