Nieuw onderwerp beginnen

Routes van Android naar Garmin kopiëren

Ik heb dit nog nergens gelezen maar.. het is vrij eenvoudig om een route vanaf je Android mobiel naar je Garmin te kopiëren. Misschien een tip voor andere gebruikers.

Benodigd zijn een usb-kabel passen op je Garmin een verloop van usb-naar je Android. Bij Samsung telefoons krijg je dit hulpstukje er gratis bij. Het wordt namelijk ook gebruikt om je data van je oude op je nieuwe telefoon te plaatsen.

Mbv. van usb-kabel en connector kun je route op je Android opslaan. En als je Garmin aan je Android hebt gekoppeld eenvoudig via [Mijn bestanden]-app het gpx bestand op je Garmin kopiëren. Je Garmin wordt namelijk zichtbaar als map USB-1 (USB-2 is het interne kaartje in je Garmin)

Garmin loskoppelen en route/track importeren en klaar.

1 persoon heeft deze vraag
1 opmerking

Beste Mark,

Bedankt voor uw toevoeging. Dit is een erg behulpzame uitleg, en er zijn vast gebruikers die het overzetten op deze manier gaan proberen. 

Hiernaast wil ik nog toevoegen dat het ook mogelijk is om een route zonder kabel over te zetten van uw Android telefoon naar een Garmin via Garmin Smart Link, hier vindt u een handleiding over dit onderwerp: http://testpanel.myrouteapp.com/solution/articles/12000050940-instructievideo-exporteren-via-garmin-smart-link-iphone-

Met vriendelijke groeten,

Koen

Customer Support