Nieuw onderwerp beginnen

Importeren vanuit de Myroute-app naar Harley BOOMBOX GTS 2019

Wanneer ik tracht van de door mezelf gemaakte route te importeren in de navigatie van mijn BoomBox GTS 2019 (HD CVO ULTRA 2019) lijkt deze navigatie de geselecteerde route te vinden op de USB stick, doch wanneer ik druk op de knop importeren, krijg ik de melding dat de import "mislukt "is.....De routes die werden geexporteerd op deze USB stick, komende van mijn vroegere Boombox (2018) op de vorige HD, importeert het systeem wel, geen probleem......iemand een idee wat er fout gaat? Wanneer ik bij het "opslaan als" de nieuwe HD Boombox 1.1.gpx selecteer wordt het bestand eveneens NIET mee verstuurd via mail naar mijn PC zoals ik vroeg......

1 persoon vindt dit idee leuk.

Beste Frans,

Ik denk dat het ligt aan het aantal routepunten (te veel). De BoomBox kan, naar mijn inziens, maar een beperkt aantal punten opnemen. In de handleiding staat 99 maar dat zijn er veel teveel. Mijn ervaring is max 49.

1 persoon vindt dit leuk

Alex, dank je voor je reactie, ik ga het proberen met een beknopte route...

Wat ook een mogelijkheid is om de volledige route, met genoeg routepunten (waypoints) te maken en deze te splitsen. Ik heb dit recentelijk geprobeerd en werkt prima.

Bij de Harley boombox route stuurde hij mij alleen naar de hoofdwegen terwijl ik twisty had ingesteld Weet iemand hoe ik dat moet doen om binnenwegen te rijden

Ten eerste niet twisty maar scenic en ten tweede vermijd highways aanvinken. Daarna voldoende routepunten maken want anders pakt die de N-wegen

1 persoon vindt dit leuk
Bedankt Alex ga kijken of het lukt nog een vraag waarom niet twisty Wij hadden altijd een TomTom. Masr op deze Harley zit de boombox en moeten er aan wennen

BoomBox is helaas geen TomTom. Twisty doet meer een zgn. zig-zag route. Tenzij je heel veel tijd hebt om van A naar B te gaan kun je deze proberen maar voegt weinig toe.

Hoi, heb ook de boom box gts 2019, indien niet meer dan 49 waypoints lukt de import op boom wel maar dan kan je nadien de route niet gaan rijden. Welke map gebruiken jullie op het moment van "save as" ? Ik heb het vermoeden dat de boom niet met alle soorten mappen overweg kan.

Ik sla deze op als HD Boom Box pre 2019 (route).

ok, niet erg logisch maar indien het werkt ... waarom niet. Welke map gebruik je (standard, tomtom, HERE )?

Thanks !!!

TomTom (gold)

Thanks, zal dat deze avond eens testen, hopelijk werkt het op deze manier. Bedankt voor de hulp!

Aanmelden om een reactie te posten