Nieuw onderwerp beginnen

Oplaad routepunten elektrische motoren en auto's

Hallo,

Ik gebruik MyRoute app om de mooiste routes te maken met mijn R1200Rt en Garmin 595LM. Dat lukt prima.

Voor mijn werk rijdt ik met een hybride auto. Voor 2021 stap ik over op een 100% elektrische auto maar dan moet ik wel van A naar B via snellaadstations. Aangezien het realistische bereik van 64kW accu's ca 400km is, afhankelijk van de auto.

Ik rijdt regelmatig grote afstanden door Nederland.

Nu heb ik een website van een Data Provider gevonden die weliswaar alle locaties van laadstations in Nederland en Europa weergeeft, maar die kan geen routes maken.

https://www.eco-movement.com/

Ook zijn er al elektrische motorfietsen met een redelijk bereik die niet alleen van A naar B willen maar onderweg wel een laadstop moeten maken.

Zeker als je over de grens zou willen. Ik denk dat dat nog heel spannend is voor bereiders van elektrische motorfietsen.

Misschien is het een idee voor MyRoute-App om samen te werken met bovengenoemde provider zodat je oplaad routepunten kunt inbouwen in je route?

Het kan nu ook wel via POI's maar die moet je met een lampje zoeken op een andere website.

Aanmelden om een reactie te posten