Nieuw onderwerp beginnen

Na herberekenen wordt de route steeds weer omgedraaid naar het beginpunt.

Vandaag een mooie route gepland. BMW navigator. Echter wanneer ik even verkeerd reed, werd steeds weer de route terug aangegeven. Hoogt irritant. Steeds weer opnieuw opstarten. Op den duur kon ik niet anders dan de route aanpassen. Gelukkig had ik mij het mooiste gedeelte van de route niet meer vergist. Toen nog een keer en kon ik niet meer terug waardoor het laatste gedeelte verloren ging. Echt heel erg vervelend. Is hiervoor een oplossing? Hoop het want ik moet mijn vakantie van 5000 km nog inplannen. Mijn computer is een apple. Op mijn vorige motor had ik een TomTom waarmee geen probleem. Vorig jaar moest ik nog alles via Basecamp doen en dat gaf ook geen probleem. Nu is het veel makkelijker omdat de routes meteen in de BMW navigator gezet kunnen worden. Helaas met dit klote resultaat. HELP!

Track gebruiken als route, vanuit myroute app worden zowel de route als track op toestel gezet.Alleen moet track omzetten naar een route in je toestel zelf.Die komt dan bij je reisplanner te staan.Als je de route op toestel hebt gezet via myroute app, dan naar app sporen track aanduiden.Vervolgens sleutel links boven aan tikken hier kunt je nog een kleur kiezen moest je even van de weg afgeraken (hulpmiddel).Dan onder converteer na reis aan klikken, nu gaat het toestel rekenen en maakt van de track een route.Deze staat dan in je reisplanner!

Bij gebruik van track, het herberekenen uitzetten in je gps bij instellingen.

Aanmelden om een reactie te posten