Nieuw onderwerp beginnen

Probleem bij een omleiding

Ik ben de MyRoute-app en Navigation nog aan het gebruiken in mijn proefperiode. Tot vandaag zonder onoverkomelijke problemen. Vandaag echter toch een probleem gehad in de MyRoute-app Navigation toen ik een omleiding tegen kwam op mijn eerder gemaakte route. Het probleem is dat de navigatie een nieuwe route berekend zijnde de kortste weg naar het startpunt van mijn route in plaats van naar een eerstvolgende navigatiepunt in mijn route. Zelfs als ik zelfstandig een andere weg volg om zo terug voorbij de omleiding op mijn route te komen dan pikt de navigatie niet in om mijn route verder te volgen maar blijft mij navigeren naar het startpunt van mijn route. Ook als ik bijvoorbeeld halfweg mijn route even onderbreek pikt de navigatie niet in op mijn gemaakte route maar berekend een kortste weg naar mijn beginpunt van mijn route. In deze gevallen is mijn route navigatie dus niet meer bruikbaar om mijn route te volgen. Dit probleem lijkt mij te groot om over te gaan tot de aankoop van de Software. Is daar een oplossing voor of zie ik iets over het hoofd?

Vriendelijke groeten

Hans Blondeel

Aanmelden om een reactie te posten