Nieuw onderwerp beginnen

Halve knoppen zichtbaar in Landscape modus

Direct in het begin van de ontwikkeling heb ik al aangegeven dat er halve knoppen zichtbaar waren in Landscape modus.

6 maanden geleden is dit door Con Hennekens ook aangedragen.  Wij zijn inmiddels 2 jaar verder nog steeds is deze zeer grove interface fout niet opgelost. Ik verbaas mij daar iedere keer weer over als er een update geweest is.

Ik denk dat de ontwikkelaars dit meer zien als een scrollable optielijst in plaats van een scherm met vaste afmetingen. Maar het is nog steeds een raar gezicht inderdaad, en beperkt de mogelijkheden voor landscape-gebruik, terwijl ALLE dedicated NAV Units juist landscape georiënteerd zijn.

Bij ons in de FJR club is menigeen niet tevreden met de positie van de nav-unit op het balhoofd of tank-boutjes, omdat je te zeer naar beneden moet kijken en dus je ogen van de weg af moet halen. Om die reden klussen velen een RAM bolletje BOVEN de tellerpartij. Echter een X-Grip met een vertikale telefoon erin past niet tussen de tellerpartij en de ruit. In horizontale stand zou dat geen probleem zijn. Ik zou mijn Navigation gráág in landscape mode gebruiken en elk geval.

De lijst kan best scrollable zijn. Maar het is het gewoon ongelofelijk knullig dat je halve iconen hebt. 

Ook op mijn motor is de landscape prettiger dan de Portrait. In portrait-modus hangt de telefoon gedeelijk voor de tellers

Aanmelden om een reactie te posten