Nieuw onderwerp beginnen
Opgelost

Mijn Account

Profielfoto aangepast en was OK.

Dan maar nieuw paswoord instellen en hier kreeg ik als foutmelding "Er ging iets mis. Controleer of je alle velden juist hebt ingevuld, en probeer het nog eens". Dus, ik vul mijn biografie in, paswoordvelden zijn ingegeven en terug dezelfde fout.

Ik kan dus mijn paswoord niet wijzigen.

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.

hallo weet mijn wachtwoord niet meer

Beste Max, 

Het klopt dat u niet instaat bent om uw Account te verwijderen.

Als u geen emails wenst te ontvangen over MyRoute-app dan kunt u dit aanpassen onder 'mijn account'(rechtsbovenin wanneer u op uw foto klikt).

Ook kunt u hier uw wachtwoord en email adres wijzigen.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geholpen, mocht u aanvullende informatie willen hebben dan hoor ik dat graag!

Met vriendelijke groeten,

Anthony Fens

Customer Support. 

ik kan mijn account niet wissen ??

Ik kan het wachtwoord niet wijzigen op mijn ene Pc, op mijn andere kan ik helemaal niet inloggen
Groet Twan.

Mooi, en bedankt voor het melden allemaal!

Opgelost. Bedankt.

Bij mij is het inmiddels gelukt! Bedankt voor het oplossen.

Het probleem is idd dat je een spatie mee kopieert. 

Ik heb het weer geprobeerd door heel precies het wachtwoord uit de mail te kopiëren. Nu is het wel gelukt. Was waarschijnlijk ook de eerste keer een spatie aan het eind van het ww.

Martin,

Als je het wachtwoord gaat kopiëren en plakken, zorg dat je geen extra spatie kopieert. Desnoods je paswoord eens plakken ergens in een leeg invoerveld en de laatste spatie wissen. Dan opnieuw kopiëren en plakken.

Kan ook mijn wachtwoord niet wijzigen. Ik heb hetzelfde ww gekopieerd uit de e-mail waarmee ik ook toegang gekregen heb.

Hartelijk bedankt voor het melden!

Hey luitjes,

Ik heb zelf hier ook een ticket van gemaakt. ik knip en plak het oude ww uit het emailtje dat je de eerste keer krijgt in het veld oude ww en voer daarna mijn nieuwe ww in in de velden eronder.

het blijkt dat hiermee ook een extra spatie aan het einde van het oude ww onbedoeld mee gekopieerd werd, waardoor dus dat ww niet klopte en ik telkens die bovengenoemde foutmelding kreeg.

Nadat ik die extra spatie aan het einde had weggehaald kon ik eindelijk mijn password wijzigen. mijn ticket is nu ook gesloten.

Wellicht een tip voor iedereen die dit mogelijk ook knipt en plakt: kijk uit voor een extra spatie aan het einde.

grtz Fons 

Ook mij lukt het niet om het ww te veranderen. Zojuist 2 x geprobeerd. In en uitgelogd en zelfde resultaat