Nieuw onderwerp beginnen
Beantwoord

Momenten vastleggen

Ik heb bij het uploaden van momenten probleem dat die meestal niet worden verwerkt.
Foto met naam een stukje beschrijving.
Route gaat automatisch correct.

De momenten blijven in de wachtrij staan voor upload. Kan je zien op beginscherm bij het klokje rechtsboven. Vandaag bleek einde van de dag ineens wel de upload van vanmorgen verwerkt te zijn. Vanmiddag terugreis nog eens wat vastgelegd maar slechts 1 tussen liggend moment verwerkt. 

telefoon heeft heledag data/wifi beschikbaar.

Beste antwoord

De developer kijkt er naar, we hebben geen S2 test apparaat, dus hij komt er tzt nog op terug.

Even lastig te zeggen, Daniel gaat er naar kijken en komt er op terug via het ticket.

Ik heb een Samsung Galaxy S4 mini met Android versie 4.4.4 er op.
Nu heb ik als test mijn Lunch Rondje ook nog wat leuke foto's gemaakt.
Maar die foto's staan niet op mijn toestel en komen ook niet in de track naar boven. Waar zijn de foto's gebleven vraag ik me nu af. Want er is geen van de zeker 5 foto's terug te vinden. Wel is halve wegen toen ik een foto gemaakt had de app gecrahed. En toen ik hem opnieuw de app gestart heb ging hij wel verder met tracking. Maar de foto heb ik niet meer terug gevonden.
Doe ik iets niet goed?

De app crash zal wel voor het probleem hebben gezorgd.

Heb je wel voldoende geheugen en schrijfruimte vrij op je Samsung?

This is an automated message. Some of the messages in this conversation have been reported. The topic will be closed to avoid people posting reactions that are not relevant to the original conversation.
In case you find it necessary to talk about this subject, please create a new topic. Please add a clear description to your message to allow our team to work with it as soon as possible.