Nieuw onderwerp beginnen

camper reizen

Hallo beste mensen. Ik heb begrepen dat deze site voornaamelijk gebruikt wordt door motor rijders, nu hebben wij een andere hobby nl  camperen.

Wij maken veel reizen met onze camper, zowel in nl, als in diverse andere landen.Nu is mijn probleem er zijn niet zoveel route maak programma's voor campers.

Nu begreep ik dat routes voor campers wel in de toekomst mogelijk gaan worden in myrouteapp voor campers e.a in verband met breedte en lengte en gewicht. Maar misschien zijn er al mensen mee bezig
, of in elkgeval in geinteresseerd. Dat wilde ik graag weten.

Vriendelijke camper groeten.

Willyan holtkamp.

Hoe meer mensen het willen hebben, hoe eerder wij het gaan implementeren :).

Bedankt voor de reactie. Dat lijkt mij logisch hoe meer belangstelling hoe meer ondersteuning.Helaas heb ik geen reacties ontvangen op mijn oproep.
 Willyan.

1 persoon vindt dit leuk

We groeien met ruim 100 gebruikers per dag, dus gaat wel komen denk ik.

ik kan me ook aanmelden als geinteresseerde, want ik heb zowel een motor als een camper dus zou mijn routes daar ook graag voor willen maken. 
hoogte van de camper is dan wel een puntje van aandacht !!! want een motor heeft daar geen problemen mee maar een camper heeft soms een hoogte beperking. 

mvg. Michel

ik hoor ook graag bij de geintresseerden aangezien ik een camper heb en een motor.

wel aandachtspuntje voor camper is vaak een hoogtebeperking op de route, zou mooi zijn als er een route berekend kan worden met hoogtebeperking erin verwerkt zodat je niet voor verassingen komt te staan. 

bedankt alvast.

mvg. Michel

Ook ik ben een geïnteresseerde. Gebruik Myroute app al van af het begin, eerst jaren Tyre, en heb al veel routes voor de camper reizen gemaakt. Daarom is een aanvulling voor het invoeren van de maten en het gewicht heel erg welkom.

Mvg. Jan

Wij gaan ook graag met de camper!
De snelheid van een Camper is vrij laag..
Kan ik dit ergens aanpassen in de route dat ik rekening hou met de reistijd ?

vr gr

Rick

Ik sluit me graag aan.

Voor al mijn reizen maak ik per dag een route.

Tijdens mijn laatste reis door Scandinavië meer dan 50.

Tot nu toe het programma TyreToTravel gebruikt.

Jammer genoeg begint het programma te haperen.

Google maps en Windows 10 zijn kennelijk geen vrienden van elkaar.

Hoogte- en breedte aanduiding is voor eerst niet nodig.

Ik heb genoeg ervaring om te weten dat de betrouwbaarheid zeer te wensen over laat.

Niet in alle landen zijn de kaarten net zo betrouwbaar als in Nederland.

Als je een rit door Oost-Europa maakt kom je daar wel achter.

Eigen POI's kunnen gebruiken is wel een grote wens van mij.

Ik heb er 10-duizenden in mijn Garmin navigatie (Drive-serie) staan en ook op mijn PC/Laptop.

Alleen al meer dan 20.000 camperplaatsen (Stellplätze); gegevens van het aantal campings is nog meer. 

Het zou erg prettig zijn om deze ook in dit programma te kunnen gebruiken.

Groet van Aad Blaak

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.