Nieuw onderwerp beginnen
Opgelost

Track omzetten naar Route

Ik heb een route gemaakt in basecamp en hiervan een Track gemaakt. Vervolgens deze track ge-upload in MyRoute-app. De gemaakte route en track komen precies overeen.

Als ik nu de ge-uploade track ga gebruiken als route, wordt de route bij Baarlo omgelegd. Ik wil daar met het pontje de Maas over, de track doet dit wel, maar de route wordt op dit punt wel erg veel verbouwd.

Doe ik iets verkeerd?

Verkeerde instelling of zo?

De route is openbaar opgeslagen als tst_mtcz

gpx

Nee, als je Basic gebruiker bent dan heb je alleen toegang tot Google Maps en de routecalculatie van Google Maps en die kan soms anders zijn dan de kaart in Basecamp.

Als Gold member heb je toegang tot de Here kart, en die gebruikt Basecamp ook.

Je kan wel de route vergelijken met track en daarop aanpassen, zie:

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.