Nieuw onderwerp beginnen

Meerdere sub profielen in RIjden/Wandelen/Fietsen

Nu bestaat er van Rijden maar 1 profiel, terwijl er vele verschillende type motorrijders zijn, zeker bij Fietsen en wandelen bestaat dit ook.

Het fijn kunnen filteren op type route is iets wat ik hier mis en bv wel op gpsies of wikiloc terug vind.

Gradaties in Rijden zouden kunnen zijn: Allroad, Chopper, Racer, Toer, Classic,  wel , verzin maar.

Bij Fietsen is het al snel MTB/ATB, Race en toer en bij wandelen kan ook Alpinisme vorokomen, snelwandelen en joggen.

Zo maar ideën om sneller een route te kunnen vinden die bij "mij" past.

We gaan zeker nog een heel jaar besteden aan finetunen.

Prioriteit ligt eerst nog bij de grote implementaties.

Ik ga met de caravan via een mooie route naar de camping. En daar wil ik mooie fietsroutes rijden, mar die kan ik nog niet maken. Alleen motor/autoroutes. Komt dit nog op termijn?
Groet,
Jaap van Steenbergen

Beste Jaap, 
Fiets routes maken is al een tijdje mogelijk hoor! 

Wanneer u een nieuwe route maakt kunt u kiezen uit: Rijden, fietsen en lopen.

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.