Nieuw onderwerp beginnen

Nieuwe route maken in map

Geweldig dat mappen gebruikt kunnen worden. Het zou fijn dat als je in een map zit en een nieuwe route maakt, deze gelijk in de betreffende map komt te staan.

2 personen hebben deze vraag

Die komt zeker terug in de finetune ronde, we zijn nog een paar maanden bezig met het implementeren van grote functionaliteiten, daarna nemen we een jaar de tijd voor finetuning.

Top!

ik wil een map ophalen van jouw pagina naar mijn route"s 

Hoe doe ik dat??

(Iron bud 2015}

Dat lukt niet. 

Als je een route opent in die map is het nog steeds zijn route (van de eigenaar). Pas als je rechtsboven op "Gebruik Route" klikt wordt er een kopie voor jou gemaakt en staat die route dus bij alle jouw routes

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.