Nieuw onderwerp beginnen
Opgelost

route gemaakt in basecamp in route-app zetten

Hoi,

Basecamp heb ik aardig onder de knie maar nu wil ik meer met route-app werken. Hoe kan ik routes gemaakt in basecamp overzetten zodat ik deze in route-app evt nog kan bewerken? Is misschien heel simpel maar ik weet nog niet hoe.

Graag hulp hierbij.

Alvast bedankt voor de moeite, 

Arjen

Via Routelab > Routebestand uploaden of Trackbestand uploaden

Het is nu wel heel laat reageer. Bedankt voor je tijd en moeite wat je zegt klopt als een bus. 

Groet,

Arjen

ff inhaken.

ik krijg vaak gpx bestanden die in Bacecamp gemaakt zijn,  elke keer weer een ellende.  Nu weer 1 die bestaat uit 3 delen,  ochtend, alternatief ochtend en middag.  Deze is als track in te lezen maar letterlijk een klerezooi is het resultaat.  Doe ik het als route dan is het zo mogelijk nog erger.
Jammer genoeg doet tyre dit wel goed.  Dus nu ga ik in tyre de tracks inlezen. en dan weer opslaan als gpx.  de 3 resultaten weer naar de Myroute app en dan maar hopen dat het resultaat nog lijkt op het origineel

gpx

Beste smuiger,

Het inladen van .gpx bestanden met meerdere routes is een functionaliteit die wij graag wensen te integreren in MyRoute-app. Sinds een week is het ook al mogelijk om meerdere routes tegelijkertijd zichtbaar te maken in MyRoute-app. De vervolgstap is dergelijke .gpx bestanden zoals u bijgevoegd heeft.

Met vriendelijke groet,

Christian Orie

Customer Support

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.